Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
eelke schreef: Deze is nog veeel grofferder, maar het deuntje is zo leuk he  :D

Uiteraard!
Deez heb ik wel es voorbij horen komen maar niet goed geluisterd  ::)  Wat ik nou toch allemaal hoor  ;D ;D ;D Ze zijn leuk hoor, De Jeugd van Tegenwoordig  8)
Door - pien -
Wat een leuk topic! Allemaal muziek van (te) lang geleden...nu heel veel op mijn afspeellijst 'ikmoetpoetsenmaarikhebgeenzin'  gezet  :D
Door charmed
Ik zat vorige week in de auto en toen zegt die presentator van Q ineens, dit nummer is zo mooi, hij kon wel door God zelf gecomposeerd zijn: Ik had zoiets van jaja, zal wel weer zo'n raar nummer zijn en toen draaiden ze deze:

en ja ik kreeg kippenvel (ws. omdat ik zo aandachtig zat te luisteren) en ik draai hem nu stuk, tussen de andere nummers van nu
Door Ronald
Om degenen die denken mijn smaak te kennen nog even lekker te helpen. Vandaag, in willekeurige volgorde:

En om weer even lekker in te blijven hangen
Door Mieke L.
Geweldige smaak Ronald, ik kan niet anders zeggen!
Toevallig ben ik ook lekker muziekjes aan het luisteren op you-tube en heb deze net op mijn face-book pagina gezet:
Door Ronald
Dat was voor mij reden om weer eens te gaan luisteren naar Gilbert Bécaud, Julien Clerc, Michel Fugain, Danyel Gerard... En voor je het weet zit je weer helemaal mee te galmen!
Door Mieke L.
Ronald schreef: Dat was voor mij reden om weer eens te gaan luisteren naar Gilbert Bécaud, Julien Clerc, Michel Fugain, Danyel Gerard... En voor je het weet zit je weer helemaal mee te galmen!
ja heerlijk he?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door