Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#2890606
Dacht dat ik vorig jaar hier een topic over BBQ zag staan, maar vind het niet meer.
Wie o wie vindt het nog.

Anders maken we gewoon een nieuw.

Zou graag de Green Egg willen, maar die zijn zoooooooo duur!!
Door Elf
#2890615
Echt de moeite waard om voor te gaan sparen! Het is zo veel meer dan een barbecue, ik kook er hele maaltijden op. En bak brood, pizza's, rook kipfilet enz. enz.... :). Ik gebruik het ei zomer en winter! Terwijl ik voordat ik de BGE had zelden of nooit bbq-de!
Door boskat
#2890657
Lijkt mij ook super een BGE maar te duur,zag nu ergens een Cobb staan dat lijkt me ook wel een leuke "vervanger" voor de BGE in ieder geval stukken goedkoper :)
Door Elf
#2890669
boskat schreef: Lijkt mij ook super een BGE maar te duur,zag nu ergens een Cobb staan dat lijkt me ook wel een leuke "vervanger" voor de BGE in ieder geval stukken goedkoper :)
Die Cobb vind ik ook zo leuk... Maar aangezien ik al een BGE heb houd ik me in  :biggrin2:.
Door Marielle1988
#2890762
Oooooh de BGE! Die staat zeker nog op het verlanglijstje, maar helaas zijn ze zo ongelofelijk duur.

Nu de beschikking over een Weber one touch 47, Weber one touch 57, smoker en een Grill'd gourmet 3 gas bbq.
Dit jaar zeker al een keer 10 de bbq aan gehad, met een beetje mooi weer gaat de Q dit weekend ook zeker weer aan! MOINKballs of zelf gemaakte burgers heb ik wel weer zin in :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2890765
Oh ja, de BGE staat hier ook op de verlanglijst.  :)

Als je hele vogels wil garen op de bbq, neem er dan een die een hoog genoeg deksel heeft.  ;)
Hier een Weber smokey Joe original, maar die is voor grote dingen vaak net niet hoog genoeg.

En verder bbq-en wij het hele jaar door.  ;D
Door Marielle1988
#2890771
-Annemarie- schreef: Oh ja, de BGE staat hier ook op de verlanglijst.  :)

Als je hele vogels wil garen op de bbq, neem er dan een die een hoog genoeg deksel heeft.  ;)
Hier een Weber smokey Joe original, maar die is voor grote dingen vaak net niet hoog genoeg.

En verder bbq-en wij het hele jaar door.  ;D
Haha ja :P 2 weken terug paps maar gebeld dat de 57 terug moest, want de pekingeend die we wouden klaarmaken pastte niet op de 47 haha. Gelukkig zag ie de ernst hiervan in en stonden ze met z'n 2en een half uurtje later bij ons op de stoep om de 57 terug te brengen. Daarna heerlijk gegeten met z'n 4en :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2890790
Pizza's maken en vlees of vis roken doen wij ook op de Weber.  :)
Of een halve paprika gevuld met hüttenkäse en knoflook langzaam laten garen, of een tomaatje met geitenkaas en basilicum erop. Of zelfgemaakte hamburgers en grote plakken courgette grillen. En voor de kinders na afloop marshmallows smelten boven de laatste warme kooltjes. Of, of, of .... 
Heerlijk, die bbq!  ;D
Door Rianne145
#2890799
Ik hoor het al Marielle, zwaar Weber verslaafd!!!

De BGE is vast fantastisch, maar zo veel geld voor een barbecue.... 

De Cobb premier, is die geschikt om met een man of 4 van te bbq-en? Lijkt me echt super handig! Is hij ook echt een beetje makkelijk schoon te maken?

Ik wil heel graag een kolen bbq, ik vind eingenlijk een beetje dat electrisch bbq niet echt bbq is. Vriendlief echter vind dat veeeeel te veel gedoe en het duurt veel te lang voordat je kunt eten. Dat is met de cobb opgelost.
Laatst gewijzigd door Rianne145 op do 13 mar 2014, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2890847
Rianne145 schreef: Ik hoor het al Marielle, zwaar Weber verslaafd!!!

De BGE is vast fantastisch, maar zo veel geld voor een barbecue.... 

De Cobb premier, is die geschikt om met een man of 4 van te bbq-en? Lijkt me echt super handig! Is hij ook echt een beetje makkelijk schoon te maken?

Ik wil heel graag een kolen bbq, ik vind eingenlijk een beetje dat electrisch bbq niet echt bbq is. Vriendlief echter vind dat veeeeel te veel gedoe en het duurt veel te lang voordat je kunt eten. Dat is met de cobb opgelost.
Je kunt een kolen bbq ook heel snel aanmaken met een brikettenstarter.  :)

Edit: zie dat 'ie al genoemd is. Maar het werkt als een tierelier!  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door