Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Janet
#2877
De vraag van Lizzy zette me aan het denken. Ik heb van die grote rauwe garnalen hier in de vriezer. Kan ik die ook geven? En zo ja, rauw of gekookt?
Door Ink
#2878
Je bedoelt van die Gamba's Originale (da's Italiaans voor Lupa)?
Ja doei! Ik deel ALLES met Sam, maar van m'n gamba's blijft ie af ...
Ach, misschien toch, eentje dan. Maar dan zou ik ze niet koken. OK Janet, jij wint. De volgende keer geef ik hem er 1tje. Rauw. Met kop en kont.
En pijn in m'n hart .....
Door Angelique
#2879
Nee, die bak je met wat knoflook even om en om en dan leg je ze op een warm stokbroodje met nog wat knoflooksaus of kruidenboter. Lekker bij een glaasje wijn :D

Ik gun die beestjes best wat hoor, maar voor garnalen heb ik een andere bestemming ;D
Door Nelly
#2880
Me too :D Die zijn dus ècht niet voor de hondjes ;D. Daar mogen ze me midden in de nacht voor wakker maken :D :D :D
Nee, die bak je met wat knoflook even om en om en dan leg je ze op een warm stokbroodje met nog wat knoflooksaus of kruidenboter. Lekker bij een glaasje wijn :D

Ik gun die beestjes best wat hoor, maar voor garnalen heb ik een andere bestemming ;D
Door sylvia
#2881
Nee, die bak je met wat knoflook even om en om en dan leg je ze op een warm stokbroodje met nog wat knoflooksaus of kruidenboter. Lekker bij een glaasje wijn :D

Ik gun die beestjes best wat hoor, maar voor garnalen heb ik een andere bestemming ;D
Ik heb ze standaard in de vriezer liggen ;D een tijger vindt ze ook lekker maar dat gebeurd niet vaak ,vindt ze zelf veel te lekker.

ook lekker is om ze in de verse knoflook te bakken als ze dan klaar zijn vis je ze er uit ,en bak je in de knoflook jus heel snel en heel even wat gemengde sla,die sla leg je op een bord en daaroverheen spreid je de garnalen,
dan heb je amazone garnalen :P ;D
Door Lupa
#2882
ik hou heel veel van ze maar de garnalen zijn van mij! ;D
Door Lizzy
#2883
Hoi hoi, mij kunnen garnalen natuurlijk gestolen worden, maar ik weet wel dat garnalen stijf staan van de purine. Dit is voor een Dalmaat schadelijk, maar hoe dat bij andere honden zit..... ik heb werkelijk GEEN idee! Ik denk dat, af en toe 1 garnaal geen kwaad kan....?

Groetjes, Lizzy
Door Paul_Barte
#2884
Lizzy..die dingen zijn ook veel te duur om ze met kilo's tegelijk te voeren :D :D :D
Door Lizzy
#2885
Is dat zo Paul? Ik heb echt geen idee joh, ik koop die dingen nooit! Ze horen in de zee en niet in de vriezer ;D.

Groetjes, Lizzy
Door ester
#2886
;D ;D ;D ;D ;D ook een vegetarier? Moest van Syl, eens vragen naar vegetarische recepten!
Door Ink
#2887
Ze horen in de zee en niet in de vriezer ;D.

Groetjes, Lizzy
Wrong ... ze horen in mij!
Door Lizzy
#2888
Hoi Ester, hoeveel had je er gehad willen hebben?

Hoi Ink, sure...! Hoewel, als je het de garnaal zelf vraagt....
Door sylvia
#2889
Hoi Ester, hoeveel had je er gehad willen hebben?

Hoi Ink, sure...! Hoewel, als je het de garnaal zelf vraagt....
en als die garnaal dan een antwoord geeft ....dan loop je binnen en eet je die garnaal natuurlijk niet op maar gaat ermee op tournee ;D ;D
Door Jolly
#2891
garnalencocktail, jammie met wiskey cocktail saus nog meer jammie. maar zo ontiegelijk duur geworden asl voorafje in restaurants, dus dan maken we het 1 keer in de zoveel tijd maar voor mezelf, want peter lust het niet maar die eet weer paling op toast dan. En Chasey die eet alles mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door