Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ysa
Ik was al bij de DA
Die heeft Twister onderzocht en bij het betasten van de buik voelde hij iets wegspringen
Voor de zekerheid ook een foto gemaakt maar waarschijnlijk geen obstructie
Nu hebben we premarin ( zeg ik dat goed?) en heeft ie al een injectie gehad
Nu in de gaten houden morgen moet het beter gaan...

Yvonne
Door Lizzy
Hoi Yvonne, bedoel je primperid misschien? Wat gek dat de DA iets weg voelde springen! Gaf hij geen indicatie wat het kon zijn? Niet alles is overigens op de rontgenfoto te zien.... Nou ja, ik zal voor je duimen dat hij snel weer helemaal opknapt!!
Door Ysa
Lizzy schreef: Hoi Yvonne, bedoel je primperid misschien? Wat gek dat de DA iets weg voelde springen! Gaf hij geen indicatie wat het kon zijn? Niet alles is overigens op de rontgenfoto te zien.... Nou ja, ik zal voor je duimen dat hij snel weer helemaal opknapt!!
Heb een drankje gekregen ; primperan 10 ml
Dit moet ie om de 4 uur hebben , verder mag ie alleen water drinken
Het gaat nu ogenschijnlijk beter
Op de foto was wel wat lucht vorming te zien maar meestal als ze iets hebben ingeslikt/opgegeten wat niet hoort zit er meer lucht in de darm
Hij sluit het toch niet helemaal uit dat er niks zit..
Dus afwachten maar

Yvonne
Door *Lia*
Ik hoop voor Twister en jullie dat hij snel weer de oude is.Geef hem maar een knuffel van mij :-*
Door "inge"
He ,vervelend dat ie ziek is joh. Even goed in de gaten houden en prima dat je meteen naar de DA bent geweest. Eerlijk gezegd vind ik dat je op dit forum wel eens leest dat sommige mensen wel heel (te ) lang wachten met een bezoek aan de DA.Ik vind ook niet dat je zonder meer medicijnen in een dier moet proppen maar als ik iets niet vertrouw sta ik meteen bij de DA op de stoep hoor. Ik neem geen enkel risico met mijn honden. Beterschap met je kereltje.Hou me op de hoogte.
Door Ysa
Het water blijft er nu ( na de prik) wel goed in
Twister ligt de hele avond al te slapen , hij is natuurlijk wat slapjes ...
Morgen mag ie nog niks eten maar dan moet het weer beter worden...
NU ff zijn medicijnen geven en naar bed

Yvonne
Door Ysa
Vandaag gaat het iets beter ; hij kwispelt weer met zijn staart en al is ie nog geen 100 % ..Het valt me veel mee
Ik denk dat de prik en de medicijnen goed werk gedaan hebben ...
Vanaf vnd krijgt hij heeeeeeel kleine beetjes te eten..

Yvonne :D
Door Ysa
Het gaat weer beter met Twister en gelukkig hij eet weer "normaal ' en poept ook "normaal "...De crisis is weer bezworen
En weet je wat zo leuk is....De DA belde gisteren zelf om te informeren of het al beter met m ging...
Tsja....Maarten Kappen he.... ;D

Yvonne
Deze DA was trouwens de Belg ; Kris ( ook een schat )
Door *Lia*
Hoi Yvonne,gaat het nog steeds goed met mijn pleegkind ?? Hij moet natuurlijk wel met Marjolein wereldkampioen worden,Hè.Die twee zijn een super duo. :D :D :D
Door Ysa
Unique schreef: Hoi Yvonne,gaat het nog steeds goed met mijn pleegkind ?? Hij moet natuurlijk wel met Marjolein wereldkampioen worden,Hè.Die twee zijn een super duo. :D :D :D
Haha...het gaat echt goed met m ...vandaag heerlijk weeste wandelen in Lommel ( sahara)
En inderdaad ; ik weet zeker dat Twister een kampioen wordt in behendigheid ; hij is ervoor in de werpkist gelegd ;D

Yvonne :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door