Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
#2870372
Vanmorgen om half zeven de eerste en om 16.00 uur de laatste:

Afbeelding

13 pups waarvan 1 doodgeboren. We hebben 6 jongens en 6 meiden. Rosa deed het geweldig en we zijn ape trots op haar en haar geweldige karakter. Lief voor de voor haar onbekende mensen die erbij waren en super relaxed.

Nu puinruimen en genieten de komende 8 weken.
Door Lizzy
#2870374
Gefeliciteerd Erna :-*!
Geniet-se-met-volle-teugen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke knuffels voor Roos en d'r baby's  :-*
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2870513
aaaah wat een schattige foto :smitten: hij zwaait naar ons.
gefeliciteerd! Altijd weer een hele opluchting als alles goed is gegaan.
Door Erna
#2870536
*Dorothea* schreef: aaaah wat een schattige foto :smitten: hij zwaait naar ons.
gefeliciteerd! Altijd weer een hele opluchting als alles goed is gegaan.
Gelukkig wel ....een paar pups waren een zware klus. De rest ging vanzelf.

De dode pup zat hartstikke vast en kreeg ik er niet af. Uiteindelijk met veel druk op Rosa haar binnenwerk kreeg ik het gat groot genoeg om haar te kunnen pakken. En de laatste pup zat ook vast en had ook een hoop wrikwerk nodig om naar buiten te komen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2870605
Erna schreef: Gelukkig wel ....een paar pups waren een zware klus. De rest ging vanzelf.

De dode pup zat hartstikke vast en kreeg ik er niet af. Uiteindelijk met veel druk op Rosa haar binnenwerk kreeg ik het gat groot genoeg om haar te kunnen pakken. En de laatste pup zat ook vast en had ook een hoop wrikwerk nodig om naar buiten te komen.
O de dode pup kwam niet als laatste. Nou gelukkig dat je hem eruit kreeg en de rest er ongeschonden uit kwam.
Door Erna
#2870741
*Dorothea* schreef: O de dode pup kwam niet als laatste. Nou gelukkig dat je hem eruit kreeg en de rest er ongeschonden uit kwam.
Nee als een na laatste en we dachten dat de laatste, die we sowieso niet meer verwacht hadden, ook dood zou zijn maar die leefde gelukkig nog. Tussendoor hadden we er nog eentje die met witte voetjes naar buiten kwam maar het bekje ging nog open en dicht. Na 30 seconden hard wrijven was die weer mooi roze.

En nog eentje waarvan Roos de navelstreng tot aan het buikje had afgeknaagd en die bleef bloeden. Dat kregen we gelukkig ook snel gestopt.

We begonnen overigens ook nog met een kotsende moederhond. Dat stopte nadat we bij de 3e pup hadden besloten dat ze geen nageboortes meer mocht eten.

Het ging eigenlijk best soepel op een paar knelpunten na...Maar hee.. het zijn er 12 dan mag het hier en daar wat stroef gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door