Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#2870154
Sunday staat sinds donderdag op een andere pijnstiller. Hij liep de laatste tijd ondanks de metacam behoorlijk kreupel en toen hij ineens heel beroerd werd van de metacam ben ik naar de dierenarts gegaan. Nu krijgt hij een combi van prednison en phenylbutazon.

Maar ja, ik had juist een groooote fles metacam gekocht omdat artrose niet overgaat en een grote fles in verhouding voordeliger is. Ik zit nu dus met een fles metacam van 180 ml waar Sunday nog geen 2 weken van gebruikt heeft (25 eenheden per dag)

Heb Lizzy gevraagd of ik hem hier ter overname aan mocht bieden. De fles is tot eind juli/begin augustus bruikbaar. Ik heb er 70 euro voor betaald, ik zou er graag 50 euro voor hebben als ik hem moet verzenden of 45 bij ophalen. Ik woon in Almere maar ben ook vrijwel dagelijks in Zwolle te vinden. Ik zit over 2 weken op vlieland en kan hem dan meegeven aan broers die in Groningen, Dronten, Elburg of Nijmegen wonen, daar kan hij ook eventueel opgehaald worden.
Door Lil
#2871610
Femke schreef: Ik dacht: als t nou aan de prijs ligt dan moet ik daar wat aan doen. Vind het ook zo jammer als die fles hier staat te verpieteren als er maar een paar ml uit is ;)
Helaas ja, dat is het wel. Ik gebruik Meloxicam en dat is hetzelfde als Metacam alleen goedkoper. Dus hoewel jij het voor een prijs weg doet die lager is dan waarvoor je het koopt, is het met verzenden voor mij even duur als een nieuwe fles bij de da kopen (waar ik dagelijks langs rijd).
Door keetje
#2871682
Hier zit Kater Theo aan de Metacam maar ik heb net een redelijk grote fles aangeschaft en we leven van dag tot dag met hem dus een grote fles, "voor later", zit er niet in. Sorry.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door