Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#2863018
Wie weet hoe je natuur rubberen laarzen goed kunt onderhouden.
Ik ben al aan mn vijfde paar bezig. Na een half jaar komen er scheurtjes in bij de knik van mn voet. Ik spuit ze regelmatig in met een spuitbus die ik bij de laarzen krijg (koop). Ik zet ze niet bij de kachel of in de zon. Loop alleen in het gras of op asfalt. Heb ze wel vaak aan maar dat moet mijn inziens toch kunnen? Dit keer heb ik laarzen van Ariat maar bij de Chamoux was het ook zo.
Wel steeds binnen de garantie maar vind het toch vreemd.  Nou zijn het niet extreem dure laarzen, zo,n 100 euro, maar die moeten toch langer meegaan dan een half jaar?
Ga bijna denken dat het aan mijn voeten ligt...
Zit er nu aan te denken om ze met ledervet in te smeren.
Iemand een ander idee??
Door Lil
#2863129
Van Aigle heb je spul om je rubberenlaarzen te voeden. Had ik tenminste jaren geleden toen ik nog paard reed én nog rubberen laarzen had (als volwassenen alleen nog maar schoenen en minichaps).
Door lianneke
#2863131
Ja, voeden lijkt me ook beter, en nee, die spuitbussen ga ik niet meer gebruiken, ten eerste is het zooi want je mag het bijvoorbeeld niet bij vissen in de buurt gebruiken, alsof je zo,n bus leegspuit in je vijver... Het meurt als de ziekte, dat wel. Dus het zal voor het milieu niet zo best zijn en ten tweede, het helpt toch niet.
Door Lil
#2863135
[quote="luka en kira"]
Ik heb Aigles en die spuit ik regelmatig in met Swipol (busje van Aigle).
Werkt goed hier.
[/quote]

Kijk dat is de naam, die wist ik na zoveel jaren niet meer.
Door BlissSpirit
#2863326
Hier ook Aigles, de eerste die ik had nooit behandelt en zijn bijna 15 jaar meegegaan.
Nu sinds kort nieuwe en een busje erbij gekregen, dus dat ga ik maar braaf gebruiken  :)
Gebruikersavatar
Door pike
#2863333
BlissSpirit schreef: Hier ook Aigles, de eerste die ik had nooit behandelt en zijn bijna 15 jaar meegegaan.
Nu sinds kort nieuwe en een busje erbij gekregen, dus dat ga ik maar braaf gebruiken  :)
Waarom ga je dat braaf gebruiken als je vorige paar het 15 jaar zonder heeft gered? Omdat het gratis was? De bedoeling is natuurlijk dat je hierna veel van die busjes koopt  ::)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2863356
pike schreef: Waarom ga je dat braaf gebruiken als je vorige paar het 15 jaar zonder heeft gered? Omdat het gratis was? De bedoeling is natuurlijk dat je hierna veel van die busjes koopt  ::)
En regelmatig nieuwe Aigles, hahaha. Kon het niet laten ::)
Door BlissSpirit
#2863371
pike schreef: Waarom ga je dat braaf gebruiken als je vorige paar het 15 jaar zonder heeft gered? Omdat het gratis was? De bedoeling is natuurlijk dat je hierna veel van die busjes koopt  ::)
In de hoop dat ze dan 30 jaar meegaan  :P ::)
En nee, ga geen busje kopen als hij leeg is.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door