Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2856087
http://www.actueelnieuwsnederland.nl/ar ... egein.html

Wat een walchelijke gedachte moet het zijn om je dier kwijt te zijn en zoveel signalen te krijgen dat hij ingezet zal gaan worden voor hondengevechten..Hier natuurlijk niemand in dit lugubere circuit maar goed..wel heel veel ogen en oren die signalen op kunnen vangen..
Net de gesproken oproep van de eigenaar gezien..echt zo triest..
#2856101
Ook nog gevonden over hond Eros:

"Mensen, in wat voor maatschappij leven we toch. EROS is vermist geraakt op het Nijpelsplantsoen in Nieuwegein. Hier hangen dus gewoon camera's. Maar wat blijkt, deze beelden worden alleen vrijgegeven bij een misdrijf/ mishandeling. Naar alle waarschijnlijkheid is Eros gestolen .Deze beelden kunnen doorslaggevend zijn over de verdwijning van Eros. Wellicht komen er op de beelden kentekens naar voren van personen die andere plannen hebben met Eros. Dit is een onverdraaglijke gedachte!!! Dus mensen met een juridische achtergrond help de druk op te voeren voor de vrijgave van beelden van gemeente / politie Nieuwegein! !!"

Geschreven door Monique Agterberg
#2856106
Petra*S schreef: Ook nog gevonden over hond Eros:

"Mensen, in wat voor maatschappij leven we toch. EROS is vermist geraakt op het Nijpelsplantsoen in Nieuwegein. Hier hangen dus gewoon camera's. Maar wat blijkt, deze beelden worden alleen vrijgegeven bij een misdrijf/ mishandeling. Naar alle waarschijnlijkheid is Eros gestolen .Deze beelden kunnen doorslaggevend zijn over de verdwijning van Eros. Wellicht komen er op de beelden kentekens naar voren van personen die andere plannen hebben met Eros. Dit is een onverdraaglijke gedachte!!! Dus mensen met een juridische achtergrond help de druk op te voeren voor de vrijgave van beelden van gemeente / politie Nieuwegein! !!"

Geschreven door Monique Agterberg

Dat is helemaal erg..je zal eens wat zinnigs doen met die beelden..als ze hem straks vinden in weet ik veel wat voor staat..dan hadden ze misschien toch...of goede leer voor de volgende keer..de onmacht wordt alleen maar groter zo..wat erg.. :'(
#2856130
Als ik dat stukje in de openingspost lees kan ik niet anders concluderen dat de hond zelf van die galerij gewandeld is en zoals het er staat dat iemand hem naar beneden begeleidt heeft en de deur heeft open gezet.

Het verhaal van de hondengevechten is er vervolgens bijbedacht, blijkbaar om, met succes overigens, meer media-aandacht te krijgen.

Neemt niet weg dat ik hoop dat die snel gevonden wordt.
#2856206
Angelique schreef: Als ik dat stukje in de openingspost lees kan ik niet anders concluderen dat de hond zelf van die galerij gewandeld is en zoals het er staat dat iemand hem naar beneden begeleidt heeft en de deur heeft open gezet.

Het verhaal van de hondengevechten is er vervolgens bijbedacht, blijkbaar om, met succes overigens, meer media-aandacht te krijgen.

Neemt niet weg dat ik hoop dat die snel gevonden wordt.
Er staat inderdaad dat de hond los op de gallerij is achtergelaten en toen weg was en daarna hebben mensen gezegd dat ze dachten dat de hond er niet thuis hoorde en hem buiten de flat gezet te hebben. Klinkt niet als gestolen in mijn oren (kan natuurlijk wel).
#2856241
Eros is waarschijnlijk gezien. Actueel Nieuws Nederland rijdt nu samen met de eigenaar naar de plek toe. Waar ook een mevrouw zal zijn die hem al twee keer gezien heeft.



Sinds 16 januari wordt Eros vermist. Eros is een gecastreerde reu van 5 jaar en kruising boredaudog en pittbull. Hij is ontzettend lief, luisterd goed naar zijn naam en makkelijk te benaderen. Hij is vermist geraakt op het Nijpelsplantsoen in Nieuwegein rond een uur of 6.

De dierenhulp in Woerden kent deze omgeving en vreest dat hij gebruikt gaat worden voor gevechten dus vandaar dat we erg bezorgd zijn nog afgezien van dat die enorm gemist wordt. Mocht iemand weten waar hij is kan er gebeld worden naar 0652067005 of 0631061143.

Mijn broer was vrijdag geroepen naar het nijpelsplantsoen voor een hond die vals was. Ze hadden afgesproken beneden bij de flat om zo op neutraal terrein te kijken hoe en wat er aan de hand was. Cor wilde ook weten hoe hij zich binnen gedroeg en is toen mee naar boven (3e etage) gegaan van een flat met galerij.

Eenmaal boven kon Eros niet mee naar binnen vanwege de valse hond en zat onder apel voor de deur. (op de galerij op de 3e etage). Omdat Eros buiten zat is Cor maar heel even binnen geweest..Toen Cor eenmaal buiten kwam was Eros weg…zat niet meer voor de deur.

Hij heeft daar een aantal mensen aangesproken waarvan een vertelde hem naar beneden begeleid te hebben en de beneden hal te hebben opengezet omdat ze dacht dat hij daar niet hoorde en verdwaald was…..en sindsdien is die spoorloos….
Hopelijk hebben ze hem inderdaad gevonden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door