Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#285242
Vanavond kregen ze pens met groentemix en een lekker biologisch lamsribbetje toe. En terwijl Leo en ik stonden af te wassen deed Pinkel ineens onwijs raar. In paniek, met de poten over de snuit wrijven en met haar bek over de grond schuiven. Er ging dus iets mis met het eten van bot. Wat, wisten we niet.

Dus, bek open, hand in d'r strot en voelen. Niks te voelen. Pinkel niet stil willen zitten natuurlijk, dus in de houtgreep. Hoofd-lamp op onze kop en in de bek speuren. Kon niks vinden, niet in wang, niet in tandvlees, niet tussen de kiezen en niet in strot. Om te testen een stukje brood gegeven. Dat at ze nog. Dus, niet strot of keel.

Goed, Leo gecommandeerd Frank te bellen. De dierenarts. Ondertussen weer in bek kijken en ja hoor!!!! Ineens zag ik het! Er zat een stukje bot klem tussen haar kies en verhemelte!

OK, paniek was eraf. Leo is tangetje gaan zoeken. Nam Pinkel in de houtgreep, bek open, tangetje erin en stukkie bot eruit! Mijn held Leo!

Moraal van dit verhaal? Soms is het handig om een tangetje en een lampje in de buurt te hebben ;D!
Door gonny
#285243
ik zie jullie helemaal voor me met van die mijnwerkershelmen op!!! ;D ;D
maar gelukkig viel het allemaal mee!! ;) ;D
Door Lizzy
#285244
gonny schreef: ik zie jullie helemaal voor me met van die mijnwerkershelmen op!!! ;D ;D
maar gelukkig viel het allemaal mee!! ;) ;D
Ja,hebbie er beeld bij? Leo zei nog "we hadden er een foto van moeten maken". Maar ja, zoooo koelbloedig zijn we nou ook weer niet ;D
Door gonny
#285248
Lizzy schreef: Ja,hebbie er beeld bij? Leo zei nog "we hadden er een foto van moeten maken". Maar ja, zoooo koelbloedig zijn we nou ook weer niet ;D
ja, ik heb beeld!!! ;D ;D ;D
Door geer
#285249
Owww....dat hadden wij laatst met een takje! Guus kwam helemaal in paniek thuis, met een bloedende, wrijvende Ted... "Ze bloedt! Ze bloedt!"... Zaklamp erbij...zat er een takje tussen haar bovenste kiezen ::)
Door Lizzy
#285252
geer schreef: Owww....dat hadden wij laatst met een takje! Guus kwam helemaal in paniek thuis, met een bloedende, wrijvende Ted... "Ze bloedt! Ze bloedt!"... Zaklamp erbij...zat er een takje tussen haar bovenste kiezen ::)
Ja, dit gebeurd inderdaad vaak met takjes! En ook hier is het moraal: zaklampppieeee! Toch?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#285276
Nou Lizzy, daar schrik je je inderdaad het leplazerus van zeg! :o :o Ik had er trouwens meteen 'beeld' bij 8), gelukkig dat het weer goed is afgelopen.
Door Truus
#285501
Poeh :o dat was effe schrikken zeg, gelukkig is het goed afgelopen.
Hier laatst hetzelfde maar bleek er een stukje tussen de kies en de wang te zitten wat niet weg kon.pffff...dan ben je blij dat je het gevonden hebt!
Door Borke
#285736
Mooi verhaal!
Frank kon er zeker smakelijk om lachen toen jullie hem afbelden?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door