Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door toscak
hannabelgje schreef: Sapje 3 na een paar vieze slokken weggezet.  :puke:
Ik eet maar even een hunger sos in de vorm van een nakd reepje en heb een flesje water gekocht. Thuis ga ik het sapje wel aanlengen met wat appelsap om em drinkbaarder te maken.  :-[
Ik vind sapje 2&3 wel heel lekker. Bij iedere slok ff wennen, maar gelukkig niet zo zoet.
Door toscak
EllenL schreef: Ik heb gelukkig geen honger. Had er wel al stiekem 2 mini appeltjes bij gedaan zodat ik aan 1 liter sap kwam (voor 2x), misschien dat ik hem daarom eigenlijk wel lekker vond :) Heb om 14 uur mijn 2de sapje op,
Ik heb trouwens de venkel weggelaten, ik hou niet van venkel thee en vind het zonde om dan de rest van de bol weg te gooien ::)

Ik heb om kwart voor 4 weer pauze, maar ik hoop dat ik hem pas later gewoon tijdens het bellen wil gaan opdrinken... dan kan ik mijn avocado weer mee naar huis nemen :) Er is wel iemand soep aan het eten ofzo... daar krijg ik dan wel vooral zin in, maar 'ik heb geen honger, ik heb geen honger' 'alle honger die ik heb is alleen mentaal'.. lol
Goed idee! Dat ga ik met de rest doen  ;)
Door toscak
Kaio schreef: ik kieper wat overblijft in de groentenmix van de honden, of ik kook het voor de hond die alleen gekookt lust 
:biggrin2:
Ik geef alle prut al aan de honden  :P
Door EllenL
Oh en nog even over het boek hanna, ik weet niet of ik er 20 euro voor over zou hebben eerlijk gezegd, zijn wel veel recepten, maar ook wel wat recepten die verdacht veel op bijv. recepten uit de 5 daagse lijken en wel een andere naam hebben ::)
Door Doezengek
Het sapje voor ontbijt was goed weg te drinken en heb dat nu net op voor diner. Sapje 2 en 3 vind ik ook niet echt lekker maar heb nog geen enkele keer honger gehad. Ga zo trainen met mijn hond en dan neem ik daarna nog een banaantje denk ik.

Ben morgen benieuwd met de rode biet in het ochtensapje.....
Door hannabelgje
Zo hondje uitgelaten, 30 minuten gefietst, de sapjes voor morgen klaargezet en nu zit ik op de bank mijn smoothie te drinken. Na de turbocharge een beetje antipathie ontwikkeld tegen de groene sapjes, maar na al die rode sapjes is het een lekkere afwisseling. ;D
Door EllenL
Ik heb het laatste sapje vervangen door 2 appel(tje)s, had niet genoeg honger en puf om de turbo charge te maken nog een keertje, lol. Nu red ik het de rest van de avond wel op thee, ga ook nog maar op tijd naar bed vandaag!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door