Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#2848133
Qadir kwam net binnen met een teek op zn kop  :-\ zegt ook wel dat het echt helemaal geen winter is.

In de winter geef ik hem nooit wat tegen teken....jullie?
Door eelke
#2848136
joel schreef: Qadir kwam net binnen met een teek op zn kop  :-\ zegt ook wel dat het echt helemaal geen winter is.

In de winter geef ik hem nooit wat tegen teken....jullie?
Ik geef sowieso niks...Gijs heeft alleen in het hoogseizoen een band om.

Tja, bij 12 graden is het nu warmer geweest dan afgelopen voorjaar in bepaalde weken...tis gewoon veel te warm. Volgende week gaan ze wel kapot  8) dus ik zou niks geven nu.
Gebruikersavatar
Door joel
#2848148
Radja schreef: Was van de week nog op tv (nieuws of soortgelijk programma) volop teken in de natuur!
ow, niet gehoord, maar stond er echt even van te kijken.
Meestal krijgt hij in de tekenpiek wel frontline, loop hem altijd helemaal na, na het wandelen maar ben gewoon bang dat ik er toch 1 of 2 mis en dan vind ik die frontline wel fijn als 'back-up'
Maarja, nu helemaal niet meer gedacht aan teken, want het is winter  ::)  en dus ook niet gecheckt
Door charmed
#2848162
joel schreef: Qadir kwam net binnen met een teek op zn kop  :-\ zegt ook wel dat het echt helemaal geen winter is.

In de winter geef ik hem nooit wat tegen teken....jullie?
Oh hier gisteren ook eentje met een teek! Niets vreemds aan met deze temperaturen ;) wij geven niets, bij ons krijgen ze nog elke dag een inspectie op teken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2848166
Ik geef standaard niks. Alleen als het de spuigaten uit gaat lopen dan gaat er een pipetje op. Moet zeggen dat het hier (Drenthe) het afgelopen jaar reuze meeviel. Ze heeft 1x gehad, en dat was begin juni omdat ze tijdens onze vakantie naar de opvang ging en ik niet verwacht dat ze haar daar elke dag nakijken. Daarna is er niks meer opgegaan.  :)
Door Lida. S
#2848179
vorig jaar, toen er een dik pak sneeuw lag, had één van mijn honden zelfs een  teek. Nu heb ik (mijn honden) ook ca 1 teek per week. Het gaat het hele jaar door, met een piek in het voorjaar.
Gebruikersavatar
Door kira
#2848229
Tante P had er één op haar hoofd en kleine beer die al sinds kerst alleen een kort stoep rondje aan de lijn mag doen door haar auw poot had er één in de buik.
Door Mowgli
#2848391
Ja, door de warme winter zijn er al volop teken.
Mieren trouwens ook, mijn stief-schoonvader (= ongedierte bestrijder, zeg maar de rattenvanger van Berlijn) heeft afgelopen week de eerste mierenplaag van dit jaar bestreden. Dat belooft een zomer met heel veel insecten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door