Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pipiloen
#2823
ik heb gelezen dat paardenvlees rode bulletjes
veroorzaakt is dit zo
Door roger
#2824
<<ik heb gelezen dat paardenvlees rode bulletjes
veroorzaakt is dit zo<<


Je moet niet alles geloven wat ze schrijven.
Ik voer 2 maaltijden per week paardevlees, nooit iets gemerkt.
Door Paul_Barte
#2825
Indien een hond allergisch reageert op een bepaald dierlijk eiwit zouden sommige honden er inderdaad rode bultjes van KUNNEN krijgen maar dat geldt ook voor kip, lam, rundvlees enz. enz.
Door sylvia
#2826
Paardenvlees heerlijk kreeg het toen ik klein was thuis ook,toen ik wat ouder werd heb ik besloten geen paardenvlees te eten heb het vanaf mijn tiende nooit meer gegeten....waarom niet,ik vind paarden huisdieren,worden eerst afgebeuld in de manege door al die verschillende onervaren kindjes (waarvan sommige heel goed en andere helemaal niet goed met paarden om kunnen gaan)en als dank mogen ze naar de slager,ik vind het net iemand zijn hond opeten  :o
Dus ook geen paardenvlees voor mijn hondjes....ach ja zo hebben we allemaal onze rare dingen  ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 29 mei 2003, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#2827
Paardenvlees heerlijk >>Dus ook geen paardenvlees voor mijn hondjes....ach ja zo hebben we allemaal onze rare dingen  ;D
Als ik hier paardenvlees zou kunnen krijgen,dan zouden
de Spots het met MIJ moeten delen!
Paarden biefstuk....heerlijk!!
Maar hier is GEEN paardenvlees voor consumptie te koop!

En rare dingen.....Zelf had ik vroeger 'n pap lammetje dat als 'n hondje achter me aan liep... :D
Ze is dan ook niet in de pan beland hoor,maar ik heb zelf nog NOOIT lamsvlees gegeten.
Daar integen geef ik dus WEL lamsvlees aan de Spots,maar had er in het begin eigenlijk toch wel moeite mee om de nekken enzo te geven.... :-/
Laatst gewijzigd door mahuni op do 29 mei 2003, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roger
#2828
<<Maar hier is GEEN paardenvlees voor consumptie te koop!<<

Dory, das straf!

Diegene waar ik mijn paardevlees haal die importeerd dat meestal uit Amerika, vnl. Texas.
Zal ik je een achterkwartiertje terugsturen ?

Gr.
Roger.


[/quote]
Door 202spots
#2829
Diegene waar ik mijn paardevlees haal die importeerd dat meestal uit Amerika, vnl. Texas.
Zal ik je een achterkwartiertje terugsturen ?Gr.
Roger.
JUIST omdat hier zoveel paarden liefhebbers zijn die er TEGEN zijn,word alle extra naar jullie verzonden!!
Ik zou dolgraag 'n achterUUR hebben!!! ;D ;D
Ben alleen bang dat het niet terug gestuurd mag worden naar de U.S.. :'( :'( :'(
en wanneer ik stiekum gerookte worst uit Holland mee terug neem...dan is dat eigenlijk OOK niet toegestaan! :-/
Maar ik kom het nog wel is halen dan...ook goed??? ;D
Door sylvia
#2830
Is het niet zo dat texas als paardenstaat de enige staat is met een verbod op consumptie van paardenvlees ?
In iedergeval zou ik daar niet hard op zeggen dat je graag een paardenbiefje zou lusten,voor je het weet eten ze daar een Dory beefje van de BBQ :o
Door roger
#2831
<<Maar ik kom het nog wel is halen dan...ook goed??? ;D<<


OK, zullen Lizzy vragen of ze ook tegen dan die parelhoen klaar kan hebben.
Word zeker een feest, parelhoen,paard , zuurkool en allemaal gestoofd in kokosvet !

Groot feest ter gelegenheid van de uitgifte van den eerste druk van Lizzy haar boek "Natuurlijke voeding voor hond en kat"

Grtz.
Roger.
Door 202spots
#2832
Is het niet zo dat texas als paardenstaat de enige staat is met een verbod op consumptie van paardenvlees ?
In iedergeval zou ik daar niet hard op zeggen dat je graag een paardenbiefje zou lusten,voor je het weet eten ze daar een Dory beefje van de BBQ  :o
;D ;DGeeft niet als er 2 biefstukkies van me achterkwartier afgehaald word!!! ;)
Maar hier heb ik wat nog wat leeswerk voor je Silvia....

Hier is wat 'n opinie poll van Californians er van denkt...
http://savethehorses.com/polls.html
zegd o.m:"Only 11% agree they would eat horsemeat if it were legal and available in California. About 87% would not, and 2% are unsure"
meer op: http://members.tripod.com/~EPN/legislation/cecprop6.htm
Door 202spots
#2833
>>OK, zullen Lizzy vragen of ze ook tegen dan die parelhoen klaar kan hebben.
Word zeker een feest, parelhoen,paard , zuurkool en allemaal gestoofd in kokosvet !>>>

**Klinkt heerlijk ;D maar mag 't alleen zonder de kokosvet?? Ben ik allergies voor... ;D

>>Groot feest ter gelegenheid van de uitgifte van den eerste druk van Lizzy haar boek "Natuurlijke voeding voor hond en kat"Grtz.Roger>>

Ze GEEFT haar boek OOK aan ONS uit toch??? ;D ;D
Door roger
#2834
<<**Klinkt heerlijk ;D maar mag 't alleen zonder de kokosvet?? Ben ik allergies voor... ;D<<

Dory,

Vermits het buffet word met zelfbediening kan je op je bord scheppen wat je wil Dory, dus als je geen kokosvet lust, geen probleem , dan neem je gewoon wat anders er zal rijkelijk genoeg zijn!

Enfin, denk ik toch,..... hoop ik toch;;;;misschien !!!!!!

Gr.
Roger.
Door Lizzy
#2835
Ter ere van mijn boek, zal ik een vegetarisch buffet en BBQ houden, OK? Geen paroelhoen en al HELEMAAL geen paardenvlees! Heerlijke vegetarische kebabs en groentespiesjes. Lekker knoflooksausje, stokbroodje, italiaanse pasta salades (met pesto ZONDER pijnboompitten). OK, die zuurkool mag ook door de poort, OK?

Groetjes, Lizzy
Door Lizzy
#2836
p.s. Roger, lees JdBL er maar op na: een mens is geen vleeseter ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door