Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2828758
Ik bedacht me net dat ik nog geen topic voor onze vent had aangemaakt.
We hebben een jaar op de wachtlijst gestaan voor hem. Wat waren we blij toen hij geboren was.
Hij is vreselijk leergierig en voor niks of niemand bang.
Hij heet Kimo Kawaii (roepnaam Kimo). Het is een Japans gezegde wat betekend " so ugly/strange that it's cute".
We vonden het wel een toepasselijke naam.
De reacties die we krijgen zijn veelal positief, al zijn er ook mensen die hem aankijken en dan gewoon "Gatver, wat een misbaksel" zeggen. Vind dat altijd jammer, ik scheld hun kind toch ook niet uit... Maar goed, wij zijn vreselijk blij met hem en dat is het belangrijkste.
Hier dan wat foto's.

Een paar dagen oud.
Afbeelding

Oogjes net open.
Afbeelding

Iets ouder
Afbeelding

9 weken
Afbeelding

10 weken
Afbeelding

Samen met de kat.
Afbeelding


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Debbie1982 op do 12 dec 2013, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2828793
Bedankt voor de leuke reacties!
Het is een American Hairless Terrier.
Het is het enige "echte" haarloze ras.
Ze worden geboren met haar, maar binnen een paar weken verliezen ze dat. Hij heeft nu nog een soort donslaagje, zoals een perzik, maar dat zal als hij ouder wordt ook verdwijnen.
Een ander "voordeel" van dit ras is dat het gen voor naaktheid recessief is, in tegenstelling tot alle andere naakthonden.
Wat in dit geval inhoudt dat ze een compleet gebit hebben.
Hij heeft nu nog puppytanden, maar als hij straks heeft gewisseld, heeft hij zelfs een behoorlijk groot gebit.
Qua gedrag is het echt een terrier, hij kan behoorlijk pittig zijn.
Hij is ook redelijk vlot "volwassen". Met 10 weken tilde hij zijn poot al op om te plassen en met 12 weken plaste hij al over de urine van andere honden heen.
We gingen hem net uitlaten en toen zag hij een paard, meneer is daar totaal niet van onder de indruk. Daar gaat hij bij kijken of hij er mee kan spelen. 
We genieten iedere dag van hem, het is echt een clown :)
Laatst gewijzigd door Debbie1982 op za 22 feb 2014, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2828807
Hij is leuheuk!


Waar mensen toch het lef vandaan halen....volgende keer vragen of ze wel eens in de spiegel gekeken hebben  :knuppel2:
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2828810
Mensen zeggen de vreemdste dingen. Iemand hielt ooit zijn hond bij onze hond vandaan en zei tegen iemand die naast hem stond.  " daar moet hij maar niet mee spelen, die is vast ziek". Was te verbaasd om te reageren.
Verder zijn de reacties van kinderen altijd onbetaalbaar.  Hij is al uitgemaakt voor, rat, muis, poes en zelfs varken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2828815
Debbie1982 schreef: Mensen zeggen de vreemdste dingen. Iemand hielt ooit zijn hond bij onze hond vandaan en zei tegen iemand die naast hem stond.  " daar moet hij maar niet mee spelen, die is vast ziek". Was te verbaasd om te reageren.
Verder zijn de reacties van kinderen altijd onbetaalbaar.  Hij is al uitgemaakt voor, rat, muis, poes en zelfs varken.
Dat is nog dommigheid c.q. onwetendheid, kan me er iets bij voorstellen. Kinderen zijn dan wel weer grappig in hun reacties.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door