Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door richard
#282357
Tijdens de show in Hoogstraten heb ik bij zo'n rijdende winkel gedroogde visjes gekocht (kilozak). Deze waren hier te koop voor katteneigenaren. De man keek vreemd toen ik zei dat het voor mijn honden was. Ze zijn niet gezouten en de honden vinden ze heerlijk als beloninkjes en als showhapje. Kent een van jullie dit alternatieve beloninkje? Wellicht voedingswaarde 'nul', maar toch Beter dan die rookbrokjes die ik altijd gebruikte (oeps, betrapt) lijkt me.

richard
Gebruikersavatar
Door sylvia
#282361
Ik heb op de winner bij die duitse stand een kilo zak gedroogde visjes gekocht . Bunny lust ze niet, ze pakt ze wel aan maar laat ze direct ook weer vallen, niet zo fijn want Eden die ruikt dan aan dat natte visje en gaat er dan op liggen rollen, als ze op zijn koop ik ze niet meer. De katten lusten ze trouwens geen van allen ;D
Door Nelly
#282412
Gebruik ze al jaren voor de honden als beloning en ze zijn er wild op! De katten hoeven ze niet :-\ Mistral lust soieso geen vis....rare kat ::)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#282445
Ik gebruik ze ook al jaren als beloning. Ze zijn er hier heel erg gek op! Ik koop ze gewoon in de supermarkt, ze liggen bij het kattenvoer.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#282463
mb schreef: Ik gebruik ze ook al jaren als beloning. Ze zijn er hier heel erg gek op! Ik koop ze gewoon in de supermarkt, ze liggen bij het kattenvoer.
Ik heb andere visjes als die bij de kattenvoer liggen , dat zijn van die dunne visjes, ik heb meer visjes met een goudvismodel
Door Lizzy
#282470
Ze vinden ze hier ook niet te bikken, helaas.... Ik gebruik komkommer, geroosterd brood, pensstaafjes (in stukjes), kaas (jackpot).
Door Nelly
#282877
sylvia schreef: Ik heb andere visjes als die bij de kattenvoer liggen , dat zijn van die dunne visjes, ik heb meer visjes met een goudvismodel
Ja dat zijn baby-karpertjes, die koop ik in Duitsland, die zijn wat groter en steviger he. Vallen ook niet zo gauw uit elkaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door