Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lyadh
#280977
Ook onze duitse staande 30 kilo zeer actief lust geen rauwe kip en nekjes. Wil hem nu(mag maar tweex in de week weet ik)Tot ik ed nekken kan malen(vleesmolen komt er aan) eier schaal geven Heb alles in huis om te barfen maar rekende er niet op dat hij kip zou weigerenHij mist nu natuurlijk vulling een schepje eierpoeder of400 gram botten.Hoe moet ik het gemis aan ,,opvulling,, oplossenIk kan hem niet een paar ons vlees eksta geven denk ik Hoe lossen jullie een botloze dag op :-\
Door Laura2004
#280983
Misschien moet je proberen om hem een dag geen eten te geven en misschien dat hij het dan wel lust. En hoelang krijgt hij al rauw vlees?
Door Laura2004
#280984
Ik doe dat zelf ook, want ik heb nl. 1 moeilijke eter in huis en die lust niks, maar als hij iets niet wil dan krijgt hij niks, want anders eet hij uiteindelijk niks. En kip is wel vervelend als ze dat niet lusten, want dat is lekker goedkoop.
Door lyadh
#280991
Ikkan het niet maken hem geen eten te geven als hij al eens wat te wienig krijgt gaat hij sl ijmige gal braken.Basil durft het niet te pakken Zolang ik geen molen heb om tet te malen hebben wij een probleemRauwe hartjes durft hij ook niet in de mond te nemen Ik denk dus eigenlijk dat hij het niet durft :-\
Door lyadh
#280993
O ja ze(we hebben twee honden) eten al heel lang kvv Rund eet hij wel zo.Ik denk dat hij kip te sterk vindt ruiken Zal het hem eens vragen. :)Maar het blijft knap lastig!!!!!!!!
Door Laura2004
#281038
Dan weet ik het ook niet. Die van mij gaat ook gal spugen als hij niks krijgt, dus ik geef hem dan altijd een blokje schapevet ofzo, maar als hij het niet durft dan weet ik ook geen oplossing.
Door 202spots
#281163
lyadh schreef: Ook onze duitse staande 30 kilo zeer actief lust geen rauwe kip en nekjes. Wil hem nu(mag maar tweex in de week weet ik)Tot ik ed nekken kan malen(vleesmolen komt er aan) eier schaal geven Heb alles in huis om te barfen maar rekende er niet op dat hij kip zou weigerenHij mist nu natuurlijk vulling een schepje eierpoeder of400 gram botten.Hoe moet ik het gemis aan ,,opvulling,, oplossenIk kan hem niet een paar ons vlees eksta geven denk ik Hoe lossen jullie een botloze dag op :-\
Hier 't zelfde probleem...
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=10071

Wanneer je hond niet de hele kip wil/durft te eten,en als je geen molen hebt,dan gewoon in kleine stukken knippen...hartje of ander vlees/orgaan ook klein snijden om te leren eten.

Op botloos dagen 'n beetje gemalen eirenschil is okay voor'n korte tijd,maar ik zou 't niet als enige calciumbrom blijven gebruiken.
Door Nelly
#282417
Angel eet ook geen hele kip of kippepoten zelfde met eend en konijn) Gemalen kip, nekken en maagjes eet ze gelukkig wel :) Ashley en Andor doen gelukkig niet zo moeilijk 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door