Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2797929
Silas komt net heel enthousiast naar me toe en springt mijn telefoon uit mijn jaszak (hoe??? geen idee).. Nu doet alles nog maar in de onderste hoek is het glas in hele kleine stukjes (zit beschermfolie overheen) en een paar flinke barsten over het scherm
Weet iemand waar ik alleen het glas kan vervangen of kun je het ook zelf? zo ja.. waar bestel/haal ik zo'n glasscherm
#2797960
Ik heb begrepen dat het bij de samsung telefoons erg kostbaar is om het glasscherm te laten repareren in tegenstelling tot de i-phone, omdat het glas gegoten is. Geen idee of deze informatie klopt. Ik laat daarom mijn glasscherm van mijn samsung niet repareren.
#2797979
Ik heb het glas van mijn aaifoon laten vervangen voor 35 euro bij zo'n simpel winkeltje in de stad. Het stikt van dat soort zaakjes.
Toen ik daar stond te wachten liet iemand zijn Samsung glas vervangen en die was niet blij!!
Ik geloof dat hij iets meer als 200 euro moest betalen omdat alle bedrading er ook in zat. Het is niet een simpel los glaasje zoals de aaifoon.

Misschien de verzekering vragen?
#2797986
spreeuwtje schreef: Ik heb het glas van mijn aaifoon laten vervangen voor 35 euro bij zo'n simpel winkeltje in de stad. Het stikt van dat soort zaakjes.
Toen ik daar stond te wachten liet iemand zijn Samsung glas vervangen en die was niet blij!!
Ik geloof dat hij iets meer als 200 euro moest betalen omdat alle bedrading er ook in zat. Het is niet een simpel los glaasje zoals de aaifoon.

Misschien de verzekering vragen?
Dat is dus ook wat ik heb begrepen, dat het echt bizar duur is, omdat het glas gegoten is oid bij de samsung.
#2798041
Yuka 2004 schreef: Ik heb begrepen dat het bij de samsung telefoons erg kostbaar is om het glasscherm te laten repareren in tegenstelling tot de i-phone, omdat het glas gegoten is. Geen idee of deze informatie klopt. Ik laat daarom mijn glasscherm van mijn samsung niet repareren.
Mij is verteld dat zo'n glas 2 mijertjes kost.....Dus ik hoop dat ik nooit voor dit probleem kom te staan. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
#2798205
Admien schreef: Even op Youtube kijken hoe je het moet doen, gereedschapssetje bestellen bij je glas via Ebay en er ff voor gaan zitten.

Doet je touchscreen het nog wel?
Ja alles doet het nog gewoon.. zelfs daar waar het scherm echt gebarsten is doet de touchscreen het nog gewoon
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door