Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nanna
#275348
een vraag onze duitse dog ike van bijna 3 jaar krijgt vers vlees, kippenekjes,lamskoteltjes,orgaan vlees en kipkarbonaatjes en karkasjes,vis is ook geen probleem maar voor recreatie boten haalt hij zijn neus op of hij weet niet wat hij er mee moet doen.Iemand een idee hoe ik dat aantrekkelijker voor hem kan maken?(kan het moeilijk voor gaan doen )

;D ;D ;D
Door Lizzy
#275362
nanna schreef: een kalfsbot heeft hij gekregen
Van een dragend deel of niet dragend deel? Dragende delen zijn namelijk erg hard en veel honden laten die (terecht) links liggen. Als het niet dragend is, probeer dan eens om het in warm/heet water te leggen. Dan komt er wat smaak en geur vrij en dat vinden veel honden wel lekker.
Door nanna
#275369
Ik had gevraagd niet dragend dus neem ik aan dat de slachter dat ook gegeven heeft. Onze engelse buldog nanna van 4 maanden knauweld hier op alsof haar leven er van afhangd
Door Lizzy
#275372
nanna schreef: Ik had gevraagd niet dragend dus neem ik aan dat de slachter dat ook gegeven heeft. Onze engelse buldog nanna van 4 maanden knauweld hier op alsof haar leven er van afhangd
Vreemd dat die kleine hem dan niet leert hoe het moet he? Ik zou warm water proberen en anders zou ik het eerlijk gezegd ook niet zo goed weten....
Door tieneke
#275379
Zou me er geen zorgen over maken hoor ;)
Hier krijgen ze alleen nog eetbare,zachte botten.
Tinus vreet gewoon hele grote harde stukken van knetterknoerharde botten af.....en slikt ze door,tanden onderhevig aan slijtage,in het ergste geval een afsluiting of beschadiging van binnen met fatale afloop!
Verboden vanaf nu dus,helaas.
Door tieneke
#275391
nanna schreef: krijg volgende week allerhande wild misschien is dat meer voor meneer zijn gading.en eet hij dat met meer plezier het verwende joch ;D ;D ;D
Zijn toch geen eendkarkassen he? ;D ;D
Door tieneke
#275404
nanna schreef: Nee dat vinden jouw honden niet te eten toch?
Hoezo ook verwend ;D ;D ;D
Ze lusten werkelijk alles..behalve dit :'(
De fazanten (met veertjes) heb ik ook maar weggedaan,zie me al alles plukken en ze moeten het niet :-\
Mijn man nog speciaal naar de wildslachterij in Mill(Brabant) ;D ;D
Door nanna
#275409
Ja ga je dat hele eind voor die schatjes en zo ondankbaar als maar wat ;)
Was vandaag op de markt en de poelier neemt me volgende week van alles mee. Hoef ik zelf niet zover slim he.Anders moeten we ook naar brabant .
Door tieneke
#275422
nanna schreef: Ja ga je dat hele eind voor die schatjes en zo ondankbaar als maar wat ;)
Was vandaag op de markt en de poelier neemt me volgende week van alles mee. Hoef ik zelf niet zover slim he.Anders moeten we ook naar brabant .
Kijk dat is echt makkelijk ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door