Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#273588
Ik heb deze week een grote zak kalfribben en nekwervels gekregen van de plaatselijke supermarkt.
Sommige stukken lijken mij erg hard en misschien ook wat klein om ze te geven, wat denken jullie?
Het gaat om deze stukken, ik heb er fotokes van gemaakt dan is het iets duidelijker
Afbeelding
Dit zat er ook bij
Afbeelding
en dit ook
Afbeelding

Toch maar niet geven of ????
Door Laura2004
#273600
Ik vind het er wel goed uitzien hoor. Als je denkt dat ze te hard zijn dan laat je ze er toch even op kluiven en dan pak je het later af.
Door Peet
#273607
Nou, ik vind ze er prachtig uitzien hoor, mooi bevleesd :P...als je die kale dingen ziet, die ik nu heb.... :-\.

Gewoon onder toezicht lekker geven en als het je te "eng" vindt worden, afpakken.
Door Lizzy
#273611
Ik vind vooral de grotere stukken er goed uit zien. En als het kalf is, dan is het wel hard maar niet te hard (als het ECHT kalf is). Ik zou het gewoon proberen en beginnen met de grotere stukken. En erbij blijven. Vind je het niks, kun je het altijd nog wegnemen, maar zo op de foto vind ik het er prima uit zien hoor!
Door Thunder
#273612
Ik zou ze ook gewoon geven,je bent er toch bij,dus. Kan je een oogje in het zeil houden. En als je niet durft,ik wel hoor ;D!
Door Thunder
#273615
tieneke schreef: Zo,dat ziet er lekker uit!
Gewoon geven en kijken of hij ze makkelijk kraakt en opeet ;)
Het zijn 2 zij's!! ;D
Gebruikersavatar
Door Cherry
#273787
Het waren vooral die botten op de eerste foto waar ik niet helemaal gerust in was, andere keren zijn het altijd mooie ribben, niet veel bevleest maar met een lekkere vleesmaaltijd vooraf was het toch een mooi dineetje voor hen,nu dus niet en ik wil niet dat mijn honden in de problemen geraken door iets wat ik hun geef ::)
Er zit best nog wel wa vlees aan en dat allemaal helemaal gratis ;D en nu jullie zeggen dat het oke is ben ik er pas echt blij mee :D
Ik blijf er zoiezo altijd bij als ze met botten bezig zijn

Anja (Thunder) ik hou voor jou wel wa apart :P
Door Thunder
#274299
[quote Anja (Thunder) ik hou voor jou wel wa apart :P


[quote][/quote]


Uhmmm,ik denk dat m'n gebitje het er een beetje lastig mee zal hebben! ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door