Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nathalie.
#271208
Vixinn, mijn duitse herder teefje heeft problemen met haar kaak waardoor ze niet veel harde dingen kan eten.Ik zou haar toch wel graag zo af en toe een zacht bot geven.Bestaan er zachte botten?
Door Nathalie.
#271225
Bedankt, ze krijgt voornamelijk carnibest en soms een keer een ander merk vleesvoeding.Verder krijgt ze regelmatig vis,groente, fruit enz.
Door Truus
#271231
Nathalie. schreef: Bedankt, ze krijgt voornamelijk carnibest en soms een keer een ander merk vleesvoeding.Verder krijgt ze regelmatig vis,groente, fruit enz.
O.K. ;) Heb je iets aan de informatie? In de bieb kun je heel veel vinden .
Succes!
Door Nathalie.
#271233
De informatie is erg duidelijk. Ik heb er al vaker over gedacht om kippennekken te proberen dus ik moet het gewoon maar eens doen.Als ze last krijgt van haar kaak dan gaat haar oor hangen dus ik merk het snel genoeg.
Als ik zelf een maaltje wil maken kan ik dan gewoon de botten vermalen want het meeste zal toch problemen geven i.v.m. het vele kauwen.
Door Truus
#271239
Is het echt haar kaak ? Bij Timo bleek het een gespleten kies te zijn die er inmiddels uit is. Sindsdien is er niets meer aan de hand. Vandaar dat ik het even vraag. ;)
Door Nathalie.
#271248
We hebben echt alles na laten kijken.Er zijn foto's gemaakt van alle kiezen en dat was allemaal in orde.Haar kaak kan ook niet ver genoeg open.Waarschijnlijk schiet het "kaakgewricht" er even uit en geeft dat spierpijn waardoor haar oor gaat hangen.Ze schud dan ook met haar hoofd.
Ze krijgt af en toe arnica (homeopatische druppels) voor haar rug en die lijken ook goed te werken op haar kaak.
Door Truus
#271250
Wat zielig, dan zou ik i.d.d zachte botten geven en eventueel even platslaan. B.v. kippenvleugeltjes die je even kunt inknippen inhet bochtje, kippennekjes, lamsribben. Als het maar botten van jonge dieren zijn en niet van dragende delen.
Ik hoop dat het gaat lukken ;)
Laatst gewijzigd door Truus op zo 27 feb 2005, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door