Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2706224
Ik ben helaas al behoorlijk grijs, dat begon al toen ik begin 20 was en nu op 39 jarige leeftijd wordt dat uiteraard niet erg beter  :biggrin2:
Nu verf ik het dus regelmatig meestal met het middel dat voorhanden is of in de reclame.
Maar het begint toch wel tegen te staan en daarbij valt de grijsdekking toch best wel eens tegen.
Nu zag ik op De Tuinen een paar verschillende natuurlijk merken staan, heeft iemand daar ervaring mee?
Of weet een betere dat mag uiteraard ook  :)
Bij De Tuinen hebben ze Hennaplus, Hairwonder en Natur tint.

Ik heb van mezelf echt hollands donkerblond en ik verf het meestal wat donkerder met een beetje rode gloed, zoals koper.
Het mag wel weer een tintje lichter.
#2706250
petramarcel schreef: Ik ben helaas al behoorlijk grijs, dat begon al toen ik begin 20 was en nu op 39 jarige leeftijd wordt dat uiteraard niet erg beter  :biggrin2:
Nu verf ik het dus regelmatig meestal met het middel dat voorhanden is of in de reclame.
Maar het begint toch wel tegen te staan en daarbij valt de grijsdekking toch best wel eens tegen.
Nu zag ik op De Tuinen een paar verschillende natuurlijk merken staan, heeft iemand daar ervaring mee?
Of weet een betere dat mag uiteraard ook  :)
Bij De Tuinen hebben ze Hennaplus, Hairwonder en Natur tint.

Ik heb van mezelf echt hollands donkerblond en ik verf het meestal wat donkerder met een beetje rode gloed, zoals koper.
Het mag wel weer een tintje lichter.
Geen van alle zijn echt natuurlijk. In elk van deze merken zit nog zat rotzooi. Merken als Sante en Logona; die zijn echt natuurlijk en die doen bij mij minder dan niks.

Natur Tint werkt prima trouwens.
#2706443
petramarcel schreef: Heb je hier ook ervaring mee?
Nog niet......... ::), maar ik ga er binnenkort bestellen. Ik heb wel jaren henna gebruikt, maar de kleuren die ik kon kopen waren op den duur niet meer mooi op grijzend haar, dus ik hoop dat ik op deze site wel iets goeds kan kopen.
#2706465
Tanna schreef: Nog niet......... ::), maar ik ga er binnenkort bestellen. Ik heb wel jaren henna gebruikt, maar de kleuren die ik kon kopen waren op den duur niet meer mooi op grijzend haar, dus ik hoop dat ik op deze site wel iets goeds kan kopen.
Oeps :o, ik heb nu gezien wat het kost.......
#2706468
Angelique schreef: Voor zover mijn ervaring reikt gaat "natuurlijk"en "goede grijsdekking" niet samen. >:(
Psies, dus ik ga iedere 6 weken trouw naar de kapper voor een lekker bakkie blondeer. Dat is al helemaal niet verkrijgbaar op natuurlijke basis en zeker niet als je van jezelf zo grijs bent als een dakduif. :D
#2706612
Elvira schreef: Ik ging naar een kapper die  het merk Aveda gebruikte. Dit is niet 100% natuurlijk, dat is niet mogelijk, maar wel zo veel mogelijk (percentage weet ik niet meer maar boven 90%). Er zijn meer kappers die dit merk gebruiken.
Klopt, maar alsnog aardig wat troep. Ik verdraag de slechte normale verf van de kapper (wella of goldwel, weet niet zeker) dus beter dan de Aveda.

Natuurlijke verf die grijs (bijna wit) haar dekt heb ik nog niet gezien.
#2713341
Nou heb ik makkelijk l*llen want ik heb nog geen grijs haar, maar ik zie wel eens dames met een heul pittig kort grijs kapsel ala JLC. Onwijs leuk. Nou is Jamie Lee Curtis natuurlijk een topwijf, maar ze heeft het lekker grijs met een mooi tintje erbij. Ik vind het super.
#2713343
K&D schreef: Nou heb ik makkelijk l*llen want ik heb nog geen grijs haar, maar ik zie wel eens dames met een heul pittig kort grijs kapsel ala JLC. Onwijs leuk. Nou is Jamie Lee Curtis natuurlijk een topwijf, maar ze heeft het lekker grijs met een mooi tintje erbij. Ik vind het super.
Ben 36 (sinds gisteren) en ben zo goed als helemaal grijs. Nah, voel mij toch nog een beetje te jong om al grijs door het leven te gaan. Daarom elke X weken een kleurtje bij de kapper. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door