Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door liess
#270283
tja, als beginnend barfer is het altijd toch wel een verrassing of ze iets wel of niet willen eten, zoals de levertjes..nou..liever niet dus..groente, ook niet echt favoriet, sardientjes liggen nog in de vriezer tot volgende week, duimen maar.. ;D van yoghurt trekken ze een zuur gezicht..
maar vanmorgen meende ik nekjes en rugjes uit de vriezer gehaald te hebben, blijken het maagjes te zijn...hahaha..ja blond! maar gelukkig vonden ze ze heeeerlijk...die kan ik dus voortaan ook gewoon in huis halen.. :) :) :)
Door Lil
#270934
[quote="liess"]
maar vanmorgen meende ik nekjes en rugjes uit de vriezer gehaald te hebben, blijken het maagjes te zijn...hahaha..ja blond! maar gelukkig vonden ze ze heeeerlijk...die kan ik dus voortaan ook gewoon in huis halen.. :) :) :)

[/quote]

Dat is me in het begin ook gebeurd, nu schrijf ik met watervaste stift op de plastic diepvrieszak wat erin zit, je leert al doende. Fijn dat ze de maagjes eten, de rest komt vanzelf wel. Hier keken ze in het begin ook raar: is dat nu eten? Nu wordt er al bijna niet meer gekauwd.
Door Truus
#271235
Bij toeval weer iets ontdekt ;D ;D ;D
Ik schrijf alles op de zakjes anders zou ik ook niet wetn wat ik uit de vriezer haal ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door