Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinatie

Volledig BARF
44
18%
Volledig kompleet vers vlees
59
24%
Volledig brok
8
3%
BARF en kompleet versvoer
77
31%
BARF en brok
10
4%
Kompleet versvoer en brok
24
10%
BARF, kompleet versvoer en brok
14
6%
Anders
9
4%
Gebruikersavatar
Door sylvia
#268215
Omdat Paul er nog niet is open ik een editie 2005 van zijn voedingspoll .

Dus wat eten de honden van Barfplaats (23-02 ) in 2005
Door Lizzy
#268226
sylvia schreef: BARF (kvv is zogoed als op :D )

maar er hebben er 3 gestemd wie is nummer 3 ???
Mensen mogen toch ook wel anoniem stemmen?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#268228
Lizzy schreef: Mensen mogen toch ook wel anoniem stemmen?
ja tuurlijk mag dat , alleen ik word daar heel nieuwsgierig van hahhaahhahahaa (en ik vergeet ook wel eens in een poll om er een berichtje te plaatsen terwijl ik niet perse anoniem wil stemmen)
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 23 feb 2005, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Francisca
#268238
Kvv en barf. Wij gaan langzaam meer over naar barf. Maar dan moet eerst ff de vriezer leeg en we moeten op jacht. :D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#268269
Ik had alleen gestemd en er geen berichtje bijgeplaatst. Overigens niet met de bedoeling om anoniem te blijven, hoor! Ik voer door de week kvv, vind ik wel zo makkelijk. In het weekend barf omdat ze dat zo lekker vinden en dat vind ik dan weer zo leuk.
Ik doe het nu sinds een week of 3. Gisteren hadden we voor het eerst weer behendigheid. Vraagt de trainster zich verbaast af, hoe het komt dat Sanne zoveel energie en power heeft! Ik had zelf al het idee dat ze veel energieker was, maar dit bevestigde het wel!
Door Ineke
#268325
80% kvv en rauwvlees/bot en 20% brok.

Mijn toelichting uit de andere poll:

Toen Bas nog alleen was, kreeg hij gedeeltelijk vers en gedeeltelijk brok.
Toen Mufasa er bij kwam kregen we van de fokker het advies Eukanuba te voeren en 1x per week versvlees.

We wisten dat Leonbergers veel eten. We hadden dus rekening gehouden met hoge voerkosten.

Na een poosje kwam ik barfplaats tegen. Nu wilde ik toch graag over op vers, maar een Leo op vers kost wel het één en ander.
Hoge kosten met brokken kon ik wel betalen, maar beiden op vers is even iets anders.

Ik geef op dit moment 20% brok en 80% vers.
Dit houdt de kosten voor voer tot 100,00 per maand.

Ik ben opzoek naar andere versvleesmerken die goedkoper, maar toch ook goed zijn en die mijn honden willen eten.

Als ik Bibi kan combineren met AHV blijf ik onder de 100,00 en kunnen mijn mannen op 100% vers.

Eukanuba is normaal niet goedkoper dan versvlees, maar via de fokker was dat WEL heel erg veel goedkoper.

De aanschaf van de Leo is dus wel overwogen geweest, maar mijn kijk op voer is veranderd en dat kan mijn budget niet aan
Tenzij ik handig versvlees combineer en inkoop.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door