Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Kim en Casper
#2671132
Wij gaan over een paar weken naar italië met Casper. Vorig jaar zijn we ook geweest en nu blijkt de da milbemax tegen hartworm aan te raden. Anderhalf tBlet op de dag van terugkomst en 4 weken later nog een anderhalf tablet. Ontwormen doe ik niet aan normaal gesproken even als chemicus vlooien en tekenspul..

Wat zou jullie advies zijn tegen hartworm?
Door Annemarie Rijnveld
#2671214
Milbemax is inderdaad het meest voorgeschreven middel, en ik meen ook de minst schadelijke.
Waar ga je naar toe in Italie? Als je naar de bergen gaat, is het overbodig. Daar zijn geen muggen.
Door FosseMargelle
#2671221
Hebben wij vorig jaar ook gedaan toen we in Italie zijn geweest. Zou het dus zeker doen.
Moet er niet aan denken dat mijn honden hartworm zouden krijgen, daar gaan ze dood aan.
Door Kim en Casper
#2671300
We gaan naar t lago maggiore en gaan kamperen. Zijn dus de hele dag buiten. En ik weet dat daar muggen ( ben zelf ook altijd de pineut )zitten dus ik geef t liever ter bescherming wel. Maar milbemax is dan t beste middel?
Door chess
#2672119
Hier gisteren ook Milbemax meegekregen van da.  Vlooien en teken probeer ik voorlopig op een natuurlijke manier weg te houden maar ik wil écht geen enkel risico lopen met hartworm.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door