Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2664968
Onze vijverrand blijkt toch erg lastig weg te werken.
Ik had zwerfkeien rond mijn oude vijver maar dat zijn er nu lang niet genoeg!!
Ik moet dus extra keien gaan sparen alleen is dat maar voor volgend jaar of zo.
Vlonders of andere stenen kopen is te duur. Dus ik zat te denken om er weer hedera rond te planten.
Bij mijn oude huisje had ik dat achter de vijver tegen de schutting. Dat hing in t water maar groeide in het water niet door. Nu zou t bij deze vijver ws alle kanten op gaan woekeren dus dacht ik aan iets wat wel op het folie kan groeien  Wel in de grond maar dan zonder het folie stuk te maken toch overal heen te sturen is en dan zo tussen de keien door. Liefst snelgroeiend met een leuk blommetje in blauw, paars of wit. En dan groenblijvend.

Afbeelding

Afbeelding

Iemand een idee?

Het moet allemaal nog veel netter maar dat komt nog wel.
#2664981
kruipend zenegroen?(paars bloemmetje)
penningkruid(geel bloemmetje)
thijm
muurleeuwenbek

dit hadden wij allemaal rond de vijvers en de muurtjes,oja en kruipende floxen ook nog
ook scharrelde ik mooie stukken schors tijdens wandelingen bij elkaar en sttukken hout,dit staat ook mooi rond de vijver en verzacht de randen een beetje.
Door sella
#2665146
spreeuwtje schreef: Ja die is leuk!!
Die zie je overal nu. Ik wist niet hoe dat heette!
Wat gebeurt er met dat spul in de winter? Blijft dat groen?
Ja hoor dat blijft bij mij altijd groen.
Door Anneloog
#2665166
Sedum rupestre 'Angelina'
Bloeid geel is erg makkelijk en groeit practies op  minder dan  droge stenen.
Kan als je wilt je wat toesturen heb er zat van.


Ik heb het gecombineerd samen met de maagdenpalm in een van de borders van mijn vijver zal even kijken of ik een goeie foto kan vinden, ik vind het een mooie combi die erg makkelijk is.
Laatst gewijzigd door Anneloog op za 04 mei 2013, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door