Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2651187
Qua planning kwam het iets beter uit als ik morgen weer lam zou geven, dus hij heeft het tot nu toe nog 1x gehad. En nog steeds geen klachten!  :D

Krijgen we binnenkort weer een update over Lobbes?  :-*
Door Lobbes2009
#2658169
Xerox schreef: Qua planning kwam het iets beter uit als ik morgen weer lam zou geven, dus hij heeft het tot nu toe nog 1x gehad. En nog steeds geen klachten!  :D

Krijgen we binnenkort weer een update over Lobbes?  :-*
Ik wil je wel een update geven , maar helaas zijn er geen echte veranderingen momenteel. Wel heb ik hem toevallig vorige week voor het eerst gewoon zien krabben zoals iedere andere hond dit doet. Best grappig om te zien, als je normaal altijd een hond hebt de loopt, zit, ligt te krabben als een halve idioot. Nu deed hij het gewoon heel rustig hihi.
Laatst gewijzigd door Lobbes2009 op za 27 apr 2013, 06:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2659831
nova schreef: heb niet alles terug gelezen, maar welke soorten  krijgt hij nu waarop het goed gaat?
Hij krijgt nu:

Diersoorten
Konijn
Lama
Haas
Zalm
Paard
Lam

Groentes
Wortel
Courgette
Sperzieboon
Witlof

Supplementen
Doils visolie
Chlorella (4 tabletten per dag)

Medicatie
Novacam voor zijn HD/artrose/spondylose

Aardige lijst al toch  8)
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2661676
Xerox is gisteren 7 jaar oud geworden  :daisy: Naast een hoop knuffels & kusjes, een verjaardagsliedje en een nieuwe pieper heeft hij ook nog iets anders gekregen... Zijn eerste maaltijd met lamspens! Dat was smullen... En nog geen jeuk!
Gebruikersavatar
Door nova
#2662222
Xerox schreef: Xerox is gisteren 7 jaar oud geworden  :daisy: Naast een hoop knuffels & kusjes, een verjaardagsliedje en een nieuwe pieper heeft hij ook nog iets anders gekregen... Zijn eerste maaltijd met lamspens! Dat was smullen... En nog geen jeuk!
prachtig toch, daar doe je het voor  :D
Door Lizzy
#2662225
Xerox schreef: Hij krijgt nu:

Diersoorten
Konijn
Lama
Haas
Zalm
Paard
Lam

Groentes
Wortel
Courgette
Sperzieboon
Witlof

Supplementen
Doils visolie
Chlorella (4 tabletten per dag)

Medicatie
Novacam voor zijn HD/artrose/spondylose

Aardige lijst al toch  8)
Dat is een hele super lijst! Goed zeg! En nog van harte :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door