Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door WillyP
#2657998
Het is een feit, ik zei steeds dat het niks voor mij was: hardlopen. Maar ik ben vandaag begonnen met het programma Start to run. En het ging echt goed, ik hield het goed vol.
De fysio heeft al vaker gezegd dat hardlopen goed voor me was, voor mijn rug te versterken, maar ik heb het tot vandaag afgehouden. Maar ik ben nu van plan om het toch echt te gaan doen. Goed voor mijn rug en goed voor mijn conditie en goed voor mijn gewicht. Ik ga er voor!

En de hondjes gaan uiteraard mee.

Wie doet er nog meer mee?
Door Bowdi
#2658022
Ik ben anderhalf jaar geleden met start to run begonnen.
Eind maart heb ik mijn eerste halve marathon gelopen. Voor mij een groot succes dus.  :)

Heel veel succes ermee! :D
Door Nadia
#2658031
Ik ben er vorig jaar ook mee begonnen! Ook hier ging het onwijs goed. Helaas door een enkelblessure rust moeten nemen. En ja.. Na die rust komt van uitstel afstel. Maar ik doe weer mee :D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2658032
Ik ben niet zo van het buiten hardlopen, doe start to run hier thuis op de crosstrainer.  :)

Vorig jaar voor de vakantie fanatiek begonnen, daarna kwam de klad erin. Goed moment om weer te beginnen dus.  :D
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2658043
-Annemarie- schreef: Ik ben niet zo van het buiten hardlopen, doe start to run hier thuis op de crosstrainer.  :)

Vorig jaar voor de vakantie fanatiek begonnen, daarna kwam de klad erin. Goed moment om weer te beginnen dus.  :D
Ik zou het niks vinden om binnen nergens te komen en op één plaats te blijven. Ik geniet buiten dan meer van de omgeving, dat leidt ook een beetje af  ;)
Nadia schreef: Ik ben er vorig jaar ook mee begonnen! Ook hier ging het onwijs goed. Helaas door een enkelblessure rust moeten nemen. En ja.. Na die rust komt van uitstel afstel. Maar ik doe weer mee :D
Dan rennen we virtueel samen  :biggrin2:
Lida. S schreef: Wat houdt dat in?
En programma met 26 lessen op muziek en een coach die je toespreekt. en zo dus het hardlopen langzaam opbouwt. Ik ben benieuwd of ik over 10 weken 5km achter elkaar kan volhouden.
Bowdi schreef: Ik ben anderhalf jaar geleden met start to run begonnen.
Eind maart heb ik mijn eerste halve marathon gelopen. Voor mij een groot succes dus.  :)

Heel veel succes ermee! :D
WoW! Knap hoor.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2658052
WillyP schreef: Ik zou het niks vinden om binnen nergens te komen en op één plaats te blijven. Ik geniet buiten dan meer van de omgeving, dat leidt ook een beetje af  ;)
Dat is zeker waar.  :)  Maar ik loop al zo veel met de hond buiten, vind het dan wel fijn om even niet de deur uit te hoeven.  ;D


Succes met lopen!  :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2658107
Vorig jaar begonnen, helaas met skiën een flinke knieblessure opgelopen (met een flinke voorgeschiedenis met de betreffende knie) en nu ben ik een beetje angstig om weer te gaan hardlopen.
Door calimero_a
#2658127
Els en Max schreef: Vorig jaar begonnen, helaas met skiën een flinke knieblessure opgelopen (met een flinke voorgeschiedenis met de betreffende knie) en nu ben ik een beetje angstig om weer te gaan hardlopen.
goeie schoenen, gelijkmatige ondergrond en heel rustig opbouwen  :-* :-* :-*

je kunt eventueel eens langs een fysio gaan die ook looptrainingen doet (ff navragen) die kan dan kijken of je "goed" loopt  :-*
Door Nadia
#2658135
Dat is idd heel belangrijk! En voor zulke blessures is een loopband dus ideaal. Dan kom je niet voor ondergrond verrassingen te staan.
Door claudiaB
#2658159
Oh hardlopen is heerlijk om te doen en is verslavend!
Ik ben ook met Evie begonnen. Helaas heb ik sinds november een heupblessure dus nu kan ik niet (hard)lopen  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door