Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roger
#26551
<<[http://k9joy.com/RauweVoedingVoorHonden/<<



Eliassen is de uitgever van oa. ook "the peeing post" en aan zijn tweede e mail boek toe.

hij post ook regelmatig op de Raw Feeding Canada lijst van Brenda Hagel.
Er is hier op barfplaats al verschillende malen naar hem gerefereerd.

Hetgeen hij zegt en schrijft is heel logisch en duidelijk, tenminste in zijn Engelstalige versies.
Ik weet ook niet of , indien je het besteld het in de Nederlandstalige versie verkrijgbaar is, en zo ja, is het dan een letterlijke vertaling van Mogens zijn eigen versie of ..........


Hij is oa. voorstander van 10 tot 15 % bot en 4 grote vleesmaaltijden per week.


gr.
Roger
Laatst gewijzigd door roger op vr 28 nov 2003, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#26555
Kun je dit boek gewoon downloaden ? of moet je eerst betalen? Ik heb nog nooit iets betaald via internet :-\
Lijkt me wel interessant
Door Lupa
#26560
ik weet het niet ik heb het geprobeerd maar het lukte me niet
Door moniek
#26562
Je moet eerst betalen ($24.85) alvorens je het boek kunt downloaden. Betalen kan via Paypal of creditcard (of dmv een cheque zeggen ze, maar die bestaan dus hier niet meer).
Door jeanne
#26563
dat had ik ook al door, maar hoe kan ik dan wel betalen???????? Ik zie me nou niet echt bellen naar dat nummer in amerika :-[
Door moniek
#26564
Jeanne, als je een creditkaart hebt kun je daar mee betalen. Kwestie van je nummer doorgeven geloof ik. Ik weet dat ook niet precies hoe dat werkt maar het schijnt makkelijk te gaan.
Door Lizzy
#26565
Als ik jullie was, dan zou ik nog even wachten. Want, volgens mij bestel je nu de Engelstalige versie terwijl er een Nederlandstalige versie aan zit te komen....

Hoewel? Misschien heb je meer aan de Engelstalige versie... De Nederlandstalige vertrouw ik ook niet helemaal. Ik hoop dat de Nederlandstalige vertaling Mogens Eliasen zal bevallen. Want, in de aankondiging praat met alsmaar over BARF BARF BARF, hetgeen toch wel staat voor de methode van Ian Billinghurst, terwijl Mogens toch zeer duidelijk in zijn Calcium/Fosfor verhaal aangeeft dat hij 10% a 15% meeeeeer dan voldoende vindt. 25% bot vind hij echt het maximum. Dat komt niet erg overeen met hetgeen Ian Billinghurst voorschrijft, namelijk minimaal 30% bot. Ook is Mogens helemaaaaal geen voorstander van het geven van Vitamine C en dit terwijl dat in de BARF Methode wordt aanbevolen. Dit is dus duidelijk geen BARF boek!

Mmmm, ben benieuwd wie dit e-boek voor Mogens heeft vertaald en wie de aankondiging heeft geschreven!

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 27 jan 2004, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roger
#26570
<<Ook is Morgens helemaaaaal geen voorstander van het geven van Vitamine C en dit terwijl dat in de BARF Methode wordt aanbevolen. Dit is dus duidelijk geen BARF boek!

Mmmm, ben benieuwd wie dit e-boek voor Morgens heeft vertaald en wie de aankondiging heeft geschreven!<<


Das straffe toebak.......jij denkt duidelijk in dezelfde richting als ik.


Verder dien je te betalen met je credit card via het Pay Pal systeem, en daarvoor dien je je eerst een password te laten aanmaken bij Pay pal, hetgeen niet altijd even vlot verloopt, maar dat doet verder niks af van Mogens Eliasen zijn werk.

Gr.
Roger
Laatst gewijzigd door roger op vr 28 nov 2003, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#26582
Dan wacht ik nog maar ff af. Ga morgen of vanmiddag toch naar de boekhandel, heb 4 boeken op mijn lijstje staan! En eer ik die uit heb................ ;)
Door roger
#26635
<<Weet je toevallig ook waarom hij tegen vit. C is??<<


http://k9joy.com/dogarticles/dogfood01vitaminC.pdf


Als je voor het email book gaat, kies dan voor de Engelstalige versie van Eliasen zelf, en niet de Nederlandse vertaling want die zal waarschijnlijk aangepast zijn.

Gr.
Roger.
Laatst gewijzigd door roger op vr 28 nov 2003, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door