Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door liess
#265631
ja hoor...kom ik weer :) :) :)

gister was ik in de buurt van rdam zuid, en daar zit ook een islamitische slager (wolphaerstebocht?) groooot, en ze hebben echt van alles en nog wat..
dus ik vraag lamsribbetjes (3,95 de kilo) kippenhartjes, en maagjes....kom ik ermee thuis, blijkt dat ik ipv hartjes levertjes heb meegekregen...nou...die hoeven ze dus niet..iemand ideetjes hoe ik die dingen aantrekkelijker kan maken voor de honden?? ze nemen ze wel aan, maar spugen ze direkt weer uit.. ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#265638
Hier vinden ze het heerlijk!
Misschien kun je ze fijnmalen en door een groentemix met een eitje?
Door Gotan
#265658
Die van mij lusten dat soort dingen ook niet. Ik heb het gisteren in de blender gegooid met sardientjes uit blik. Die geur is sterker en toen aten ze het zo op.
Door casangio
#265681
Probeer ze eens te overgieten met heet water. Mijn honden lusten ook geen lever rauw, mar met heet water er over heen eten ze het nog wel als ze zin hebben ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#265698
Iik ga dat met die sardientjes eens proberen voor de katten die eten dus ook geen levertjes
Door liess
#265967
bedankt voor de reakties...dus ik ben niet de enige met kieskeurige etertjes.. ;D

ga zeker dat met dat hete water proberen, een blender heb ik nog niet.. :-[ maar ik heb ook sardientjes in huis, dus misschien kan ik dat dan ook gaan proberen, dus wel eerst die blender in huis halen.. :)
en dan ook nog hopen dat ze sardientjes lusten.... ;D

maak er weer een potje van zie ik als ik het terug lees..eerst eens met heet water proberen. en daarna de sardientjes en de blender..en daarna zal het dan wel - als ze het dan nog niet willen eten - de prullenbak worden..
Door jasmijn
#266728
ik doe ze altijd met eendagskuiken of vis in de blender krijg je een leker papje dat ze heelijk vinden ( als je het niet aan kan zie hoe die kuikentjes vermaald worden kijk je gewoon even de anderen kant op. dat ik ook )
Door Truus
#266846
jasmijn schreef: ( als je het niet aan kan zie hoe die kuikentjes vermaald worden kijk je gewoon even de anderen kant op. dat ik ook )
:o ;D ;D ;D
Door "inge"
#267158
Ha ha, in een topic op Barplaats kun je lezen dat onze Music ze wel lust ,gebakken met champignons en een uitje...........
Door liess
#268763
garicha schreef: Ha ha, in een topic op Barplaats kun je lezen dat onze Music ze wel lust ,gebakken met champignons en een uitje...........
jaja.... :) :) :) ;D we gaan ze nog meer verwennen...
Door Viv
#268837
liess schreef: bedankt voor de reakties...dus ik ben niet de enige met kieskeurige etertjes.. ;D
neeee, hier ook een die geen lever eet, hoe hongerig ze ook is >:( :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door