Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
#2643803
Lobbes2009 schreef: Nee ik laat het ook even aan mij voorbij gaan ;) Vriezer nog vol zat :biggrin2:

Aangezien er toch verder weinig interesse is, neem ik de gok niet van het vliesvlees.
Dan is het me net ff te ver weg.
Dus bij deze, gaat het niet door ;)
Door Quibus
#2643884
RTenKiba schreef: Helaas is mijn adresje voor pens niet meer in staat te leveren, heeft iemand misschien een goed adres in de buurt van Nijmegen? We bestellen altijd bij degomeat maar daar staat hele runderpens voor 8,95€/kg op de lijst :o
Ik kan eventueel ook wel wat voor je meenemen, rechtstreeks van een slagerij.
Door Lobbes2009
#2652870
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben voor een vriezer of twee?  :P Ik heb een nieuwe vriezer gekocht en heb in de aanbieding.

1 vrieskist  150L (oud beesje)
1 vrieskast 200L (+/- 10 jaar oud)
1 vrieskast 100L (+/- 10 jaar oud) VERKOCHT

Ook heb ik nog een vleessnijmachine die ik weg doe.

Stuur me even een BPtje als je ergens interesse in hebt.  ;)
Laatst gewijzigd door Lobbes2009 op di 16 apr 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lobbes2009
#2652873
Ooo ja ook heb ik nog zalmkoppen (een stuk of 10 a 15 denk ik) liggen Lobbes eet ze momenteel helemaal niet dus wil ik ook deze weg doen. Iemand?

Graag ook hiervoor dan even een reactie via BP

edit:
Alles is al vergeven aan Bertine
Laatst gewijzigd door Lobbes2009 op di 16 apr 2013, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lobbes2009
#2654954
Amanda/Dino schreef: een kennis van mij uit rijssen is op dit moment op zoek naar een extra vriezer aangezien ze gaat beginnen met barf, wat is de vraagprijs en waar wonen ze :biggrin2:
Zie BPtje
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2666898
Beste Gelderlanders  8)

Is er heel toevallig iemand uit Arnhem e/o die nog biologische lamspens van Job heeft liggen en daarvan iets kan missen? Xerox kan namelijk tegen die pens, maar mijn voorraad is niet berekend op zijn (vr)eetlust  :o Andere lamspens is ook een optie, als het maar 100% zeker lam is en niet van een ander dier! Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2666925
Xerox schreef: Beste Gelderlanders 8)

Is er heel toevallig iemand uit Arnhem e/o die nog biologische lamspens van Job heeft liggen en daarvan iets kan missen? Xerox kan namelijk tegen die pens, maar mijn voorraad is niet berekend op zijn (vr)eetlust :o Andere lamspens is ook een optie, als het maar 100% zeker lam is en niet van een ander dier! Wie kan mij helpen?
Ik ga volgende week gewone lamspens halen, maar hoe het dan weer bij jou komt...

Ow, en ik kon natuurlijk niet uit Gelderland ::)
Door marina
#2667083
Iemand die mee wil bestellen met de levering van Job begin juni?
Ik wil op zich wel rijden als er meer mensen zijn die willen bestellen richting apeldoorn!
Gebruikersavatar
Door Haasje
#2684787
Hoi!

Ik ben nieuw hier en ik kom uit Barneveld (tussen Ede en Amersfoort). Mijn leverancier (eerlijkdierenvoer.nl) gaat weg uit Barneveld  :'( en het is nog onzeker of dat wordt overgenomen. Ik moet het nu allemaal wat verderop zoeken, wat dat betreft ben ik wel even verwend geweest hoor. Ik hou het hier in de gaten in ieder geval!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door