Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2635576
Bumper am bull schreef: Hier ook nog een aanmelding uit Leeuwarden
Ik bestel nu bij richard, vind dat petspassion weinig keus heeft.
ik vind de minimale afneemhoeveelheid bij Richard wat hoog ;D
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2648601
Wie heeft er belang bij de hele mooie lamsribben van Ramses en Mien-3-tal?
Ze zijn €3,50 per kg, en zijn echt meer vlees dan bot. De ribben zijn heel zacht. Ik haal het weekend van 20/21 -4 voor mijzelf op dus wie mee wil liften kan daar gebruik van maken ;-) Dan wel ophalen in Sneek. VV kosten zijn €0,15 de kg.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2653806
Niemand nog belangstelling voor de ribbetjes? Er is nog maar 20 kg wat ik begrepen heb en dan is het echt op!
Tevens bied ik me aan om weer voor het lijntje van Nien-Newfies te rijden als er voldoende belangstelling voor is.
Het kost mij ongeveer 25.- om heen en weer te rijden. Deze kosten moeten verdeelt worden over het aantal kilo's. Ik vind het niet erg om zelf iets bij te leggen maar als dat meer wordt dan € 5.- houd het voor mij op  ;)

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 600.0.html
Door Kaatje88
#2655573
Is er nog iemand die wil mee doen met de bestelling naar Swifterbant van slagerij west op 22 mei? Ik wil graag mee bestellen maar ik ga niet alleen voor mezelf er naar toe rijden. Dus als ik tegen vergoeding iets voor iemand anders mee kan nemen of als iemand het mee wil nemen voor mij dan hoor ik dat graag. Bij voorkeur per pb want ik vergeet wel eens de topics te checken.
Door madonna
#2655581
Ik wil er ook wel wat  bestellen  :)
Als jij het dan voor mij mee wil nemen zou dat heel mooi zijn  ;)
Laatst gewijzigd door madonna op za 20 apr 2013, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bumper am bull
#2657681
zhiva schreef: ik vind de minimale afneemhoeveelheid bij Richard wat hoog ;D
Is ook hoog!
Alleen bij 100 euro wel gratis bezorgen.... Scheelt ook weer, paste helaas net niet in de vriezer, dus bij oma ook maar barf geplaatst :-)

Als ik weer nodig heb maak ik wel ff een topic aan, ik ben erg tevreden over de kwaliteit.

Iemand in de buurt toevallig pens ' over'
Ik ben erdoorheen en vind het zonde om apart hiervoor te moeten bestellen..

Gr. Anneke
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2658011
@Bumper am bull: Bij ons staat een bestelling in de planning voor vrijdag 3 mei. Als je wilt, kun je bestellen en bij ons af laten leveren. Je moet het dan wel die dag ophalen, want we hebben niet veel vriesruimte.
Door Larkin
#2658696
Ik rij zaterdag 18 mei door Friesland heen via de A7 Drachten Heerenveen Joure..........A6 richting Lelystad dus als er nog liefhebbers zijn voor vlees bij LidaS weg...
Ik neem het mee tegen €0,15 per kilo aan vervoerskosten en kan nog genoeg meenemen....
Je kunt bestellen in het topic en even een pb naar mij met vermelding stopplaats aan de A7 en dan neem ik het voor je mee....

Ik ga die dag KIVO halen uit Lelystad zie ook topic hier.....kan eventueel hier ook bestelling van meenemen op de terug weg weer naar Groningen...
Laatst gewijzigd door Larkin op wo 24 apr 2013, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bumper am bull
#2659308
Heel lief, bedankt!
Ik heb inmiddels via via 3 kg pens gekocht en nu m'n vriezer nog te vol liggen voor een lijntje.
Maar hou het in de gaten voor de volgende bestelling :-)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door