of moet je per se naar de da toe?
o ja de pup heeft begin januari wel de kennelhoest enting gehad

Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: je kon toch hoestdrank geven,welke was dat ookal weer?Kinderhoestdrank het liefst zonder suiker erin
sylvia schreef: Kinderhoestdrank het liefst zonder suiker erinaha maakt t nog uit welke smaak verder?
danielle1980 schreef: je kon toch hoestdrank geven,welke was dat ookal weer?Tussistin
danielle1980 schreef: je kon toch hoestdrank geven,welke was dat ookal weer?Gewoon een kinderhoestsiroop of tijmsiroop. NIet teveel. Sommige gaan ervan aan de dunne (niks ernstigs, allen maar wat lastig).
tieneke schreef: Tussistinrauwe honing?(homeopatisch)
En honing verzacht ook.
Angelique schreef: Gewoon een kinderhoestsiroop of tijmsiroop. NIet teveel. Sommige gaan ervan aan de dunne (niks ernstigs, allen maar wat lastig).tja idd erg balen,
Daarnaast een hom. middel als Laryngovetsem die de hoestprikkel tegengaat. Eventueel Echinecea voor het opkrikken van de weerstand.
Wat toevallig toch weer, net ge-ent en nu alweer aan de hoest
danielle1980 schreef: ok bedankt voor de tips, hoe besmettelijk is het, want ze hebben nog een hond en wij zouden eigenlijk zondag erheen gaan met onze pupsHeel besmettelijk.![]()
danielle1980 schreef: ja dat dacht ik dus alIk zou er als ik jou was dan ook helemaal niet naartoe gaan.![]()
Angelique schreef: Ik zou er als ik jou was dan ook helemaal niet naartoe gaan.nee we gaan ook niet, vandaar dat ze het aan me doorgaven.