Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#261134
Ik heb het waarschijnlijk ergens over het hoofd gezien, ik heb de laatse dagen ook al zoveel gelezen op deze site!! :)
Maar met tafelresten bedoelen jullie: beetje rijst, pasta, aardappel, groenten, noten of zaden, maar mag overschot van charcuterie of kaas ook gegeven worden ??? ???
Door Truus
#261166
Tafelrestjes zijn eigenlijk alle gezonde restjes die van je maaltijd over blijven.
Je kunt ze gerust geven, mits niet te veel. een beetje kan geen kwaad. Pasta's, rijst e.d. zijn wel dikmakers en sommige homden krijgen jeuk van koolhydraten.
Zelf geef ik altijd een beetje groente, kaas en een klein korstje brood tussendoor als het zo uitkomt.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#261201
Hier krijgen ze als tafelrestjes inderdaad soms het restje gekookte groenten (ik geef geen aardappel) broodkorstjes van Gail , als er vis over is krijgen ze een stukje vis, bij hoge uitzondering krijgen ze dus ook wel eens een stukje frikandel, en soms een sliertje spaghetti
beetje rijst maar das meer voor de leut, dit is overigens niet dagelijks.
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 14 feb 2005, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#264574
Lupa schreef: wat ik onder tafel restjes begrijp is kaas, groentes, fruit, jogurt,rauwe vlees (geen varkens)
ik geef nooit rijst of pasta en ook geen aardappelen
Met tafelrestjes word meestal bedoeld wat over is van de hoofdmaaltijd van de mensen.
Beetje groente restje,(wel of niet gekookt)kleine beetje gebraden vlees kan ook als restjes,halve aardappel,beetje rijst of pasta e.d is restjes.
Kaas,fruit,yogurt is hier als tussendoortje, wij eten zelf geen rauw vlees,dus heb ik ook geen restjes van,
maar ze krijgen wel rauw vlees als hele maaltijd.
Door tieneke
#264593
Hier krijgen ze geen enkele koolhydraat-rest ;
Wel gezonde restjes zoals biologische yoghurt,biogarde,stukje vis,kaas(soms)etc.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door