Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2609808
Ik kom net thuis van een etentje met een lieve vriend en zet de laptop aan...........wat een schik alleen maar om dit te lezen, wat moet het afschuwelijk zijn om het daadwerkelijk mee te maken! Geen wonder dat je helemaal stomgeslagen bent, onvoorstelbaar wat er nu toch is gebeurd. Houd je taai Lizzy, ik weet zeker dat het goed komt!
#2609817
Was dr al bang voor dat dit niet zonder slag of stoot zou afgestoten worden, het dode weefsel slaat gewoon een krater van heb ik jou daar, gelukkig waren jullie dr bij!!
En hebben jullie goed kunnen handelen, wat dat aan gaat hing het zwaard van Damocles boven jullie zwaaien.

Super dat je zoveel hulp heb, anders zou het echt teveel worden. Rust maar uit, nu kan je eindelijk de wond gaan verzorgen!
#2609826
Jezus zeg, wat een achtbaan van heftige gebeurtenissen!

Ik denk dat het maar goed is dat je nu ff niks voelt, want als die gevoelens komen denk ik dat er ook even geen eind aan komt. En je hersens weten dat je er nu moet zijn voor je lieverd en dat je dus even geen tijd voor gevoel hebt. Overlevingsmechanisme heet dat.
Bereid je er wel op voor dat dat gevoel ook ineens weer terug kan komen en je dan dus uren achter elkaar kan zitten janken of gillen. Maar ook daar komen jullie samen weer doorheen, ik weet het zeker! :bigarmhug:

Ik hoop echt dat Biscuit nu rustig aan op kan knappen en dat er geen wereldschokkende dingen meer te wachten staan  :-*
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door