Wat denk je, heb je een slapeloze nacht?

Moderator: Charlie Angel
Fido schreef: Maar ik heb geen verstand van fokken hoor, ik gok maar wat adh van dikke buikmaar je hoeft toch geen verstand van fokken te hebben , je moet goed kunnen tellen via een echo apparaat en ik hoop toch dat ze zich niet zoooo erg vergist hebben![]()
henneke schreef: maar je hoeft toch geen verstand van fokken te hebben , je moet goed kunnen tellen via een echo apparaat en ik hoop toch dat ze zich niet zoooo erg vergist hebbenAls er 15 a 16 pups geboren worden, zal ik Sleeuwijk wel bellen om te zeggen dat ze niet kunnen tellen![]()
henneke schreef: maar je hoeft toch geen verstand van fokken te hebben , je moet goed kunnen tellen via een echo apparaat en ik hoop toch dat ze zich niet zoooo erg vergist hebbenik wilde net zeggen, ze hebben er 10 geteld en in sleeuwijk kunnen ze heel goed tellen.![]()
*Dorothea* schreef: ik wilde net zeggen, ze hebben er 10 geteld en in sleeuwijk kunnen ze heel goed tellen.Ahhh dank je. Ik wilde net vragen hoeveel er geteld zijn want dat heb ik gemist![]()
boskat schreef: Begin toch wel medelijden met Bisq te krijgen ,lijkt ,oneerbiedig gezegd,net een ballon die op knappen staat.Ja ik ook...![]()
![]()
( voor bisq)
Lizzy schreef: Het ziet er inderdaad een beetje sneu uit, alsof ze een ballon in heeft geslikt, dat snelle ademen en dat hijgen.... Maar ja helaas, het hoort erbij. Ze zitten er in, ze moeten er ook weer uit. Een mensenbaby 'werpen' was vast ook niet alleen maar lolligNee, ik herken het verliggen. Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer hoe en wil je alleen maar slapen zodat je er geen "last" van hebt.![]()