Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2581201
Ik heb hen gevangen en zijn staart gevoeld. De huid is nog heel en ik voel geen abnormale dingen. Hij houdt hem zo laag mogelijk en als hij em in de lucht houdt dan hangt de laatste 7 cm omlaag ipv omhoog. Ik denk dat ik hem maar wat traumeel geef bij zijn eten, maar moet ik verder nog iets doen. Zo sneu voor Jip. Hij gedraagt zich wel normaal, maar komt liever niet in mijn buurt nu.
#2581205
Ik zou traumeel geven en hem even van de schrik laten bekomen en goed in de gaten houden of het niet dik wordt bijvoorbeeld of of hij hem anders blijft dragen. En persoonlijk zou ik ook wat raccoon TTouches rondom de zere plek doen, maar ik weet niet of je weet hoe dat moet :D
#2581223
hannabelgje schreef: Geen idee hoe het moet en we zijn ook even geen vriendjes meer geloof ik  :-\
Dan zou ik inzetten op traumeel, evt ook wat rescue voor de schrik, vooral de staart met rust laten en misschien wel af en toe wat lekkers geven om jezelf weer leuk te maken ;) En vooral even niet te veel denken aan de staart, want ik denk dat Jip dat heel goed oppikt en bang is dat je nog een keer wil gaan voelen...
#2581245
hannabelgje schreef: Nee er zit geen knak in, hij is gewoon recht en er is ook niks aan te voelen. Alles beweegt en hij gedraagt zich ook normaal. Hij wil alleen het puntje niet helemaal omhoog doen, maar hij kan hem wel omhoog doen.
oh ok, dat is dan meer een teken dat hij gewoon nog niet happy is denk ik ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door