Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2572738
De meneer die zich hier zo minder populair  ::) heeft gemaakt met het aanbieden van vlees  en mixen, en nu zijn handel wil slijten via andere kanalen, is een regelrechte oplichter
Inmiddels bereiken mij ook via het bernerforum berichten dat daar mensen, en leveranciers  opgelicht worden, op dezelfde manier als hier gebeurt is.
Afgezien van de mentaliteit,  zit de mixen van hem ook ook nog een grove stukken bot, en een hond is dat al zuur komen te staan.

Je kunt het maar beter weten en laten we met zn allen  V en A maar goed in de gaten houden  :biggrin2:,  het geeft mensen die hardnekkig zijn in de boosheid..
Laatst gewijzigd door nova op do 17 jan 2013, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#2572747
Flat schreef: V en A ..........????
geen idee waar dit over gaat
  V en V V en A is Vraag en aanbod,  het board waar  slachtoffers gemaakt worden  :-\


foutje verbetert  :-[
Laatst gewijzigd door nova op do 17 jan 2013, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#2572764
Jantina schreef: Ja, maar toch snap ik dat mensen er in trappen hoor. Heb deze heer zelf ook aan de telefoon gehad en hij was toch behoorlijk geloofwaardig!
Daarom is een waarschuwing als deze zeker niet te overvloede. Geloof niet dat ik verder ergens las dat men iets vond van diegenen die in zijn babbels gestonken zijn.
#2572768
Kennisje van mij, die zelf een dierenwinkel heeft, is voor 325 euro de boot in gegaan.....  :-\

Lique, misschien een waarschuwing plaatsen voor deze naam op de lijst van aanbieders hier  in a la carte?  Ook met het oog op nieuwkomers hier.
Deze oplichters mogen zich echt niet kunnen verrijken over de rug van BP 


hij benadert nu aanbieders op marktplaats,  en  haalt mensen over  die  zelf een dierenwinkel hebben  om  "functioneren" als  wederverkoper

Dus ook via marktplaats  is het opletten geblazen
Laatst gewijzigd door nova op do 17 jan 2013, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#2572787
Sieglinde schreef: Is dat dan diegene die ook een website heeft?

ja,  die ja,  ;)

als kwaliteit u iets zegt, kom je  bij * terecht  ..........

alternatieve versie:

als bedrog U iets zegt, kom je bij *  terecht :biggrin2:
#2572790
Anne in Duitsland schreef: Mag zijn forumnaam hier niet gewoon vermeld worden, zodat we niet zelf sjurlokholmsje hoeven te spelen?
U vraagt, wij draaien  :biggrin2:

Barfpower

Edit:

Een hond is inmiddels gestikt in een goot stuk bot wat in  de mixen zat  :'(
Laatst gewijzigd door nova op do 17 jan 2013, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door