Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EllenL
#2567913
Ikke! Ik begin dinsdag, want heb nog een dagje sappen te goed, moet nog even kijken of het dan een 13 daagse wordt of toch ook gewoon 14 dagen, maar we zien wel... wel stom dat ik de app nog steeds niet kan downloaden, krijg nu ook steeds de meldig dat het niet beschikbaar is voor aankoop... heb maar een berichtje op facebook gezet met de vraag hoe dat zit ::)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2567929
Dat is een mooi vervolg op het juice detoxen... hij heeft ook een boek geschreven 'turbo charge your life in 14 days', waarbij je dus 14 dagen heel gezond gaat leven / eten en niet alleen op sapjes, maar ook salades en gestoomde groenten en vis enzo..

Wat ik me nou afvraag, gaan degenen die meedoen ook het hele plan volgen, ben nog niet bij dat deel van het boek, maar wel stiekem beetje vooruit gekeken en zie dingen als elke dag jezelf 3 vragen stellen, bewust ademen, 2 x een uur (!) lichaamsbeweging, max 2 uur achter tv op pc voor recreatieve doeleinden...
#2567934
Ook een programma van de juicemaster met smoothies, salades, soepen en groenten/visgerechten gedurende 14 dagen, het is het logische vervolg op de sapweek. Voor de geïnteresseerden heb ik het boek in pdf en het programma vertaald uitgetypt, het boek is wel in het engels.
#2567940
Het lukt me niet om 's morgens echt te exercizen, ik sta nu al om 5.30 op en dat vind ik echt vroeg genoeg. Maar ik ga me wel proberen te houden aan de max 2 uur tv per dag en ook mezelf de vragen stellen enz. Ik ga het zo goed mogelijk proberen te volgen. Aangezien ik nu sowieso in de avond meer met Zoë moet gaan lopen omdat de oppas net geopereerd is gaat dat wel goedkomen, van een half uur steppen zijn we allebei goed moe.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568012
Ik beperk het excersizen vooralsnog tot het extra Angel uitlaten, eigenlijk moet ik ook veel langer met hem wandelen, dus dat komt mooi uit. Alleen is meneer een gewoontedier dus moet ik hem af en toe vrijwel letterlijk meesleuren... nee Angel, we gaan nog niet naar huis, verder lopen jij ::) Maf beest, zelfs vanmorgen in de sneeuw, maar toen we eenmaal bij gras waar echt sneeuw op lag waren had hij het me vergeven en vond hij het toch wel leuk ::)

En verder wil ik het ook wel 'echt' gaan proberen, wie weet waar het goed voor is ;)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568065
Heb ik het nou goed begrepen dat je tijdens de 14 dagen je aan de voorgeschreven ontbijt/lunch/diner opties moet houden, en dan tussendoor 1 of 2 sapjes mag? Anders lijkt het me aardig zinloos om al die recepten in het boek te zetten namelijk :D
#2568096
Euh dat weet ik niet meer, ik ga morgen het boek nog een keer globaal doorlezen, volgens mij zijn tussendoortjes niet echt de bedoeling. Je maakt 's morgens de turbo charge smoothie en dat is ongeveer een liter, gebruik de helft als ontbijt en de rest mag je als tussendoortje gedurende de dag drinken. Ik neem aan dat de extra recepten ook bedoeld zijn voor na de twee weken. Hij heeft op z'n app ook uitleg ingesproken maar die heb ik nog niet beluisterd zal ik vanavond of morgenvroeg even doen.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568110
hannabelgje schreef: Euh dat weet ik niet meer, ik ga morgen het boek nog een keer globaal doorlezen, volgens mij zijn tussendoortjes niet echt de bedoeling. Je maakt 's morgens de turbo charge smoothie en dat is ongeveer een liter, gebruik de helft als ontbijt en de rest mag je als tussendoortje gedurende de dag drinken. Ik neem aan dat de extra recepten ook bedoeld zijn voor na de twee weken. Hij heeft op z'n app ook uitleg ingesproken maar die heb ik nog niet beluisterd zal ik vanavond of morgenvroeg even doen.
ja, daarom vond ik het zo vreemd en ging ik twijfelen, ergens zegt hij over sapjes een paar per dag, maar dat is dan mss ook algemeen gesproken. En verder heel strikt over geen tussendoortjes, behalve dan weer het restant van je ontbijt ::) En ik kan die app verdorie nog steeds niet downloaden, had het toch moeten doen toen hij het nog gewoon deed, lol
Door Lil
#2568134
Wat voor een lichaamsbeweging? Ik loop 's ochtends 45 minuten en 's avonds 75 minuten met de honden (of soms andersom). 1 keer in de week30 minuten aquajoggen en 15 minuten zwemmen. Moet er niet aan denken ook nog eens 2 uur werbij te doen. 4 uur bewegen is echt TE.
Door Lil
#2568143
hannabelgje schreef: Je moet zweten  ;)
Geef me 25 graden en dat lukt hahaha.

Vreesde daar al voor. Dus geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ik mag namelijk niet joggen/hardlopen van de artsen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door