Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door carlala
#256478
Hoi,
Ik raak een beetje in de war.
Bij heel veel recepten staat dat ik volkoren/tarwe bloem moet nemen voor de basis.
En bij het recept tonijnkoekjes staat dat ik geen tarwebloem mag pakken want dat verteerd de hond niet.

En ik kan geen volkoren bloem vinden en had wel een nieuw pak tarwebloem gekocht ::)

Ik wil deze week een taart bakken want mijn ventje wordt 1 jaar ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#256512
carlala schreef: Hoi,
Ik raak een beetje in de war.
Bij heel veel recepten staat dat ik volkoren/tarwe bloem moet nemen voor de basis.
En bij het recept tonijnkoekjes staat dat ik geen tarwebloem mag pakken want dat verteerd de hond niet.

En ik kan geen volkoren bloem vinden en had wel een nieuw pak tarwebloem gekocht ::)

Ik wil deze week een taart bakken want mijn ventje wordt 1 jaar ;D
Wanneer is hij jarig Carla ? dan kan hij op de kalender gezet worden
Door 202spots
#256541
carlala schreef: En bij het recept tonijnkoekjes staat dat ik geen tarwebloem mag pakken want dat verteerd de hond niet.
Er staat;
"geen tarwebloem want dit wordt niet verteerd door onze honden"

Misschien dat "hun" hond 'n probleem met tarwebloem heeft,maar voor de meeste honden kan je gerust Tarwebloem gebruiken hoor.
Door carlala
#256567
202spots schreef: Er staat;
"geen tarwebloem want dit wordt niet verteerd door onze honden"

Misschien dat "hun" hond 'n probleem met tarwebloem heeft,maar voor de meeste honden kan je gerust Tarwebloem gebruiken hoor.
dank je wel!!! ;D
Door 202spots
#256576
Ga je 'n taart maken of de koekjes? ;D
Wanneer ik zelf koekjes bak, dan doe ik ook wel fijngemalen havermoutvlokken met de tarwemeel mengen.
Success!!
Door carlala
#289422
Cujo schreef: Ik heb hier inmiddels een verwende hond want het lekkerste vindt hij de zelf gebakken koekjes ;D
dat heb ik als we op visite gaan of zelf gasten hebben.
Toastjes haring enzo.....een kwijlende hond.
Geef je hem dan iets anders spuugt hij het uit en kijkt hij me zo aan, van dit meen je niet hé, hier kun je me echt niet afschepen, ik wil die haring!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door