Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2556215
Dat is opeens wel heel snel gegaan, van volop in behandeling naar uitbehandeld en met 11/2 uur bij jullie thuis.
Wel erg jammer, dat ze dan niet alleen de opname willen stopzetten, maar gelijk ook alle medicatie ipv de kans geven om te kijken wat er gebeurt als ze weer in haar vertrouwde thuissituatie is.
Dit is wel heel dubbel zo, geniet van elkaar de tijd die jullie nog gegund is en ik hoop dat ze er toch door heen weet te komen.
#2556264
lieve mensen, dank weer allemaal en ook een enorm goed 2013!!

bruistabletvorm is ook een goede tip Naomi M!
neem ik ook zeker mee..

de honden hebben geen last gehad van het vuurwerkgebeuren gelukkig
de hele situatie is zo raar dat dat vuurwerk wel het minste is
al heeft Jos ze wel een klein bakje advokaat met slagroom gegeven maar dat was echt pas om 2 voor 00.00 ofzo..
Bon heb ik terwijl ze lekker lag een paar vingers/happen slagroom gevoerd, vond ze wel lekker!!
ze heeft echt last van nek dus ze blijft liggen en ik denk: laat haar maar :) :)

fijne nacht verder jullie :-*
ik sleep een matras naar de woonkamer en slaap daar meet Bon en wie er nog meer bij wil liggen van de honden
Jos slaapt in bed met degene die zich daar graag wil vervoegen..

:) :-* :) :-*
#2556311
ze heeft lekker in de tuin gepiest daarstraks weer (en eerder ook al op haar kussen, ze heeft echt moeite met overend komen), sondevoer gehad en ja hoor ze ging de slaapkamer in en ligt nu lekker op Jos zn plek in bed (hij gaat altijd later naar bed en Bonnie vindt dan dat hij uberhaupt niet hoeft te komen-blafblaf- en slaapt graag naast mij met haar koppie op het kussen :-* :smitten: :-* :smitten:
dat doenwe vbannacht dan dus zeker ook!!
we maken nog een flesje bubbels open en gaan die fijn in en op bed nuttigen!!
Kamiel is in de slaapkamer erbij (die wil overal bij zijn-beauceron he-  ;) ;)) en meneer Koning windhond trekt zn neus eens op als hij Bonnie ruikt of ziet en ligt op de bank onder zn dekentje (schoonheidsslaapje)
tot morgen, wij gaan nu inderdaad lekker slaapje doen na die fles bubbels en veel Bonnie-aai :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
#2556374
poehhh, net bijgelezen vanaf gisterochtend, en wat is er veel gebeurd.
wat een achtbaan waar jullie in zitten. maar ook, wat dubbel.
thuis zijn is in ieder geval wel het beste. voor jullie allen.
de duimpjes draaien weer, dat bonnie nog de kracht heeft, om dit nog te boven te komen,
wat een bizondere dame is het toch.
duim, duim, voor een wonder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door