Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#2526696
is er iemand die nog 2 pilletjes alprazolam (0,25 mg) heeft die ik over kan nemen voor Loeka zodat ze goed oud op nieuw door komt?
heb er nog wel 1 liggen maar die is met de houdbaarheids datum van 2011 en weet niet of die nog zn werking heeft , en aangezien Loeka panisch is voor vuurwerk durf ik het risico niet te nemen .
heb al andere merken gebruikt , maar dit is het enigste waar ze goed de nacht mee door komt ....
Door miik
#2526702
Ik was van de week bij de dierenarst en deze verkoopt alprazolam voor oud en nieuw.
Dus kun je zo ophalen, enige is dat ze precies willen weten hoe zwaar je hondje is.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2526848
[quote="miik"]
Ik was van de week bij de dierenarst en deze verkoopt alprazolam voor oud en nieuw.
Dus kun je zo ophalen, enige is dat ze precies willen weten hoe zwaar je hondje is.

[/quote]

das raar , mijn DA herkende het vanmiddag niet en heeft t ook niet in t assortiment ( wel de vetranquil )
Door yvette_van_alert
#2526852
[quote="lauraV"]
das raar , mijn DA herkende het vanmiddag niet en heeft t ook niet in t assortiment ( wel de vetranquil )
[/quote]

Vetranquil zou ik niet geven. Dat is vooral een spier verslaper.  AUV verkoopt aprozolam en de DA kan anders ook een recept voor schrijven voor de apotheek. Het is namelijk een humaan middel ( xanax)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2526858
vetranquil heb ik 2 jaar geleden gegeven , was een ramp .... :-[
wie is  AUV ? een webwinkel?
ikga eens ff googlen :)
Door Whisker
#2530182
AUV is voor dierenartsen die mogen daar hun producten bestellen .  Heb je welleens een natuurlijk middel geprobeerd?
de puur rust is een kruiden en mineralen supplement wat je hond of kat meer rust en ontspanning geeft zonder dat ze er versuft of verslapt van raken het enige is dat je er nu al mee moet beginnen /begonnen zijn zodat je het kan opbouwen en je kan het halverwege december combineren met puur nervositeit en op de dag van oud en nieuw bach spray rescue . en het bevat geen kleurstoffen of andere vulstoffen. Deze producten kan een dierenarts ook voorschrijven .. check it out zou ik zeggen

grts !
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2530579
bach krijgt ze nu al regelmatig ....
andere dingen , ook homeopatisch , heb ik al geprobeerd .....
o.a. vetranquil .....ze reageerde met piepen en je zag dr ogen heen en weer gaan , alleen het lichaam was als verlamd .
dit was vreselijk en dit wil ik nooit meer mee maken ....
van alprazolam weet ik dat het werkt ,( nu 2 jaar 0,25 mg , in 2x toedienen op de dag ) en wil haar nooit meer iets anders geven om te proberen
ligt een beetje aan hoe ze de dag al aan t knallen zijn , maar om 20.00/20.30 de eerste helft en om 22.00/22.30 de laatste helft . ze slaapt dan tot 1.00 / 1.30
aangezien ze de dag ervoor moeilijk buiten te krijgen is probeer ik dr meestal rond 2.00 buiten te zetten op t gras zodat ze een plasje kan doen
verder doe ik ieder jaar de ramen van de slaapkamer met kaftpapier dicht plakken en gaan we lekker met zn 3-en op bed liggen met een hapje en een drankje  :)
Door Whisker
#2531031
ja vetranquil heeft erg nare bijwerkingen deze zou ik ook nooit gebruiken! maar puur rust bevat kruiden en mineralen en l-tryptofaan wat juist rustgevend werkt en de strestollerantie verbeterd en magnesiumcitraat wat weer zorgt voor ontspanning dus dit is geen homeopathie hoor , ken je het ? heb nu een potje van 100 g in huis gehaald en betaalde er 19,95 voor maar kan er lang mee doen en kan met de dosering spelen en groot voordeel heeft geen bijwerkingen!!

nou goed als je het al kent prima als het nog nieuw is voor je ..ik zag ook op een andere onderwerp ervaringen van anderen hiermee.
zeker de moeite waard om meer in te verdiepen.

in elk geval veel suc6!
Door ashley
#2531033
[quote="Whisker"]
ja vetranquil heeft erg nare bijwerkingen deze zou ik ook nooit gebruiken! maar puur rust bevat kruiden en mineralen en l-tryptofaan wat juist rustgevend werkt en de strestollerantie verbeterd en magnesiumcitraat wat weer zorgt voor ontspanning dus dit is geen homeopathie hoor , ken je het ? heb nu een potje van 100 g in huis gehaald en betaalde er 19,95 voor maar kan er lang mee doen en kan met de dosering spelen en groot voordeel heeft geen bijwerkingen!!

nou goed als je het al kent prima als het nog nieuw is voor je ..ik zag ook op een andere onderwerp ervaringen van anderen hiermee.
zeker de moeite waard om meer in te verdiepen.

in elk geval veel suc6!
[/quote]

Hier probeer ik het al jaren met puur rust en rust compositium....Nou nog steeds een hond die door de plavuizen wil graven om maar weg te komen  :-\ Kan het zo gek niet bedenken of ik heb het geprobeerd. Dit jaar gaan we voor de alprazolam. Bijwerkingen...tuurlijk maar een hond die zo in paniek is en er bijna een hartverlamming van krijgt lijkt me ook niet gezond.
Door Irish
#2531036
Vetranquil is een middel wat vroeger veel gebruikt werd... Het is een spierverslapper, maar de hond krijgt alles heeel bewust mee! Maar kan niet vluchten en lijkt heel rustig! Vaak zeggen de bazen dat de angst daarna alleen maar toegenomen is.. niet zo raar als je bekend dat de hond niet kan vluchten en wel alles mee krijgt.... :-\
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2531044
[quote="ashley"]
Hier probeer ik het al jaren met puur rust en rust compositium....Nou nog steeds een hond die door de plavuizen wil graven om maar weg te komen  :-\ Kan het zo gek niet bedenken of ik heb het geprobeerd. Dit jaar gaan we voor de alprazolam. Bijwerkingen...tuurlijk maar een hond die zo in paniek is en er bijna een hartverlamming van krijgt lijkt me ook niet gezond.


[/quote]
hier t zelfde , ....daarom ga ik ook niets anders meer proberen , ik wil gewoon t risico niet meer lopen dat ze die dag bang is ...
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2531442
nope ...ga niets meer proberen , en inmiddels heeft een lief forumlid hier wat alprazolam aangeboden  :-* :-* :-*  1000x dank .... is weer een zorg minder  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door