Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#248331
Ziet het er goed uit ??? Volgens mij wel.
Afbeelding
Ik heb er 2 doormidden gedaan die linkse moet nog. :D
Anders zijn ze veel te groot voor een Sheltie ;D
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 26 jan 2005, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#248343
Lizzy schreef: Ziet er prima uit. Ik denk dat ze dat wel lusten....!
Ja, dat denk ik ook.Ze waren tijdens het knippen zagen en snijden niet uit de keuken te slaan.Ze zijn nog te koud,dus morgen proberen.Er zaten 2 botjes aan,die heb ik er maar afgesneden.De rest is volgens mij kraakbeen en vlees. :)
Door tieneke
#248570
Ik heb pas kalfsstrotten gekocht bij Corine,ze vinden ze overheerlijk :P :P
Tara kauwt er heel goed op,Tinus rost het achter elkaar naar binnen....hoe is het toch mogelijk met die hond!! ::)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#248763
Nou de strotten zijn opgegeten en ze gingen erin als koek.Ze hebben er lekker op kunnen kluiven.Dus zeker voor herhaling vatbaar.Met 10 kilo ben ik voorlopig onder de pannen (strotten) Dus niet voor niets gekocht. ;D ;D
#250533
hoi,

je strotten zien er prima uit hoor strotten zijn van kraak been en de 2 beentjes die je er af heb gesneden zijn de stuurbotjes van de tong
pas wel op met snijden want je zit zo in je vingers( dit is een advies van een slager)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#250555
bob bakker vlees schreef: hoi,

je strotten zien er prima uit hoor strotten zijn van kraak been en de 2 beentjes die je er af heb gesneden zijn de stuurbotjes van de tong
pas wel op met snijden want je zit zo in je vingers( dit is een advies van een slager)
Ach, we konden toch al niet tot tien tellen ::) ;D
Door tieneke
#251002
Truus schreef: Ze zien er goed uit Lia, ik heb ze nog nooit gegeven maar kan me voorstellen dat ze het graag eten.
Hier (vr)aten ze gisteravond kalfsstrotten die nogal aan de prijs zijn.....bij Tinus was het zoals gewoonlijk hap-slik-weg ,Tara klaarde de klus ook in een paar seconden.... :'( :'(
Waarom heb ik geen normale honden die fatsoenlijk van hun eten genieten.... :'( :'(
Door Truus
#251004
tieneke schreef: Hier (vr)aten ze gisteravond kalfsstrotten die nogal aan de prijs zijn.....bij Tinus was het zoals gewoonlijk hap-slik-weg ,Tara klaarde de klus ook in een paar seconden.... :'( :'(
Waarom heb ik geen normale honden die fatsoenlijk van hun eten genieten.... :'( :'(
Omdat die twee bij jou nooit iets krijgen ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door