Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lupa
#249829
hoi suze, wat leuk dat je toch zo gaat voeren!!!!
ik ben echt beniuwd hoe het zal gaan.
hoe heeft suus het aangepakt?
Door Suze
#249856
Suus deed alsof ze niets anders gewend is, kreeg altijd wel al kluifsnacks zoals pens en peeskluifjes maar toch...ze deed het erg goed en genoot zichtbaar!! :)
Door Suze
#249875
Ik geef nu gecombineerd, brok en kvv en ben dus begonnen met de lamsrib en er ligt ook al een nek op haar te wachten (die ziet er overigens wel erg lekker uit......... ;) )Ga morgen naar een dsz voor dat AHV(?) voer en heb kontakt gehad met iemand die Canidae brokken distribueert, weet nog niet waar ik uiteindelijk op uit zal komen maar vind het nu wel een beetje beschamend dat ik al die tijd op die royal canin zat met de pens/pees-snacks dan maar toch......
Door Suze
#249939
Ik heb ook katten (lieve hotelgasten) en heb met een van mijn eerste katten , een erg lieve kater, goede ervaring met brokken (had een huidprobleem, veel kale plekken enz,) dus misschien moet ik nog even omschakelen, ben me nog niet zo lang aan het verdiepen en weet nog niet precies wat er bij komt kijken. Dit is een overgangsfase (waarschijnlijk meer voor mij dan voor Suus maarja.....)
Door Lupa
#249950
Suze schreef: Was trouwens even wennen zonder de pruik maar we genieten nu regelmatig van haar mooie 'cockerkop' :D
leuk, maar waarom kom je niet even aan de bar?
want Lizzy zal zo hier gaan schoonmaken
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door