Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door fem.
#2449432
Graag zal ik mij ook willen aanmelden om samen te kunnen bestellen. Ik woon in Groningen stad.
Sinds kort KVV ik. Echter kan ik niet grote volume opslaan en zal graag samen met anderen kunnen bestellen.
Bij voorbaat dank.
Door Ilona81
#2464237
Hoi allemaal,

Ik ben Ilona en woon in Midwolda, ben echter veel in Westerlee te vinden bij de paarden en honden. Sinds een paar dagen is ons hondje Pino op de kvv en willen we gaan barfen uiteindelijk.
Wil iemand van jullie mij ook in de lijst zetten. Wellicht zit er eens wat tussen voor mij, ook al is mijn opslag niet heel groot en de hond nog minder groot. (kruising cavalier)  ;)
Door Kiran
#2464399
Hoi ik zal mij hier ook maar eens even voorstellen :)

Ik ben Brenda woon in Stadskanaal Kiran barft al bijna een half jaar en Milton is onze nieuwe pup nu 3 maandjes en doet goed mee hij kauwt goed en krijgt al praktisch bijna alles  :biggrin2:

Ik krijg aardig wat hulp die mij mee helpt maar het word tijd dat ik het zo langzamerhand het zelf ga doen ben dus nu bezig om het beetje vriezerruimte dat ik heb te vullen met vlees voor de hondjes

Oja Kiran en Milton zijn beide tollers ;)
Door Minhie
#2466242
Kiran schreef: Hoi ik zal mij hier ook maar eens even voorstellen :)

Ik ben Brenda woon in Stadskanaal Kiran barft al bijna een half jaar en Milton is onze nieuwe pup nu 3 maandjes en doet goed mee hij kauwt goed en krijgt al praktisch bijna alles :biggrin2:

Ik krijg aardig wat hulp die mij mee helpt maar het word tijd dat ik het zo langzamerhand het zelf ga doen ben dus nu bezig om het beetje vriezerruimte dat ik heb te vullen met vlees voor de hondjes

Oja Kiran en Milton zijn beide tollers ;)
En wel een superschattige pup :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sijtje
#2467914
Kiran schreef: Hoi ik zal mij hier ook maar eens even voorstellen :)

Ik ben Brenda woon in Stadskanaal Kiran barft al bijna een half jaar en Milton is onze nieuwe pup nu 3 maandjes en doet goed mee hij kauwt goed en krijgt al praktisch bijna alles :biggrin2:

Ik krijg aardig wat hulp die mij mee helpt maar het word tijd dat ik het zo langzamerhand het zelf ga doen ben dus nu bezig om het beetje vriezerruimte dat ik heb te vullen met vlees voor de hondjes

Oja Kiran en Milton zijn beide tollers ;)
Hey, ik woon echt vlakbij Stadskanaal. Misschien in de toekomst ook handig om eens samen te bestellen danwel op te halen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2468593
Stadskanaal is ook voor mij "in de buurt" (lees een half uurtje, en valt dus onder "dichtbij")  :biggrin2:
Samen bestellen lijkt me een prima optie!  :)
Door lianneke
#2472517
Aangeboden grote stukken, ongeveer 1 kilo per zak, pens van Drents weiderund en Schotse Hooglander. (doorelkaar)
Zonder vet, wel hier en daar een stukje pees.
1 euro de kilo.
Ongeveer 8 kilo totaal.
Afhalen in Wildervank.

Is weg.
Laatst gewijzigd door lianneke op za 06 okt 2012, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ilona81
#2479654
skylge schreef: Hallo allemaal,

Wil me ook graag aanmelden en woon in Midwolda.

Groetjes, Skylge
Zo, das wel heel dichtbij plaatsgenoot! Altijd handig met eventuele bestellingen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door