Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#246881
Ik doe altijd gekookte rijst door mijn groente mix, maar volgens mij doet niemand dat hier he. Is dat wel nodig dan? Ik heb een lijst waarop staat wat je er allemaal doorheen moet doen en daar staat gekookte rijst op.
Door Laura2004
#246893
Dat is een lijst die ik van mijn broer heb gekregen en hij heeft het weer van het internet afgehaald. De titel is : Natuurlijke voeding voor de hond (wolvenvoeding)
Ik heb deze lijst ooit nog een keer gezocht op het internet maar ik kon hem niet vinden, dus ik zou eigenlijk niet weten wie deze heeft samengesteld.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#246906
Laura2004 schreef: Dat is een lijst die ik van mijn broer heb gekregen en hij heeft het weer van het internet afgehaald. De titel is : Natuurlijke voeding voor de hond (wolvenvoeding)
Ik heb deze lijst ooit nog een keer gezocht op het internet maar ik kon hem niet vinden, dus ik zou eigenlijk niet weten wie deze heeft samengesteld.
Hoe zou die wolf dan aan gekookte rijst moeten komenAfbeelding

Maar ook hier geen gekookte rijst door de barfmaaltijden. Wel af en toe wat havervlokken.
Door Lizzy
#246926
Ik gebruik ook geen rijst. Ik geef helemaal geen granen. Ja, hooguit soms wat zemelen over karkassen. Om huid/haar simuleren. Ze halen daar vrijwel niks uit hoor, het geeft alleen een beetje ruwvezel aan karkassen. Ja en een miniscule hoeveelheid vitamine B's. Maar rijst: neen, ik vind het geen hondenvoer en al helemaal geen wolvenvoer!
Door Lizzy
#246936
Laura2004 schreef: Toch vreemd he. Dat het op zo'n lijst staat, want verder is alles wel goed wat er op staat.
Ach, er zijn zoveel mensen die denken dat een hond rijst (of graan of koolhydraten) nodig heeft (wijdt verspreid misverstand). Maar als ze dit een lijst van wolvenvoer vinden, dan mogen ze mij ook uitleggen hoe een wolf aan rijst komt....!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door