Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#246865
heb je alleen kopvlees van een koe of ook van een schaap en geit? Ik heb nl. kopvlees besteld(6 kilo), maar ik vroeg me af of je dan alleen rundvlees krijgt of ook ander vlees.
Door Lupa
#246867
ik denk dat het over rund kop vlees gaat want een schaap heeft niet zo een grote kop.
Maar zeker weet ik het dus niet :-[
Door Laura2004
#246872
ik vraag het dus omdat als er ook kopvlees van een schaap bestaat dan ga ik vragen of ze dat er ook door doen, maar ik denk ik vraag het hier eerst voordat iemand me in dat slachthuis voor gek verklaart ;D
Door Lupa
#246877
kopvlees is er ook van de schaap en de geit maar ik denk niet dat ze dat afsnijden omadat het te klein is(denk ik)
Door Laura2004
#246878
dat is jammer. Mijn honden krijgen bijna alleen maar kippevlees, rundvlees, orgaanvlees en wat vis, maar bijna nooit lamsvlees, omdat ik het te duur vind maar als er nou kopvlees was geweest dan kon ik ze dat geven. En schapekoppen verkopen ze ook al niet omdat dat in nederland verboden schijnt te zijn. Is het slecht als ze bijna nooit schapevlees krijgen?
Door Lupa
#246880
je kan ook aan lamsvlees komen bij de islamiet, vraag om de snippertjes, dat is wat ze zelf weggooien
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door