Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marja
#244831
Ik heb mijn honden, ze heten trouwens Stapper en Zara, vandaag pens gegeven.
Smullen!!
Maar ik dacht dat ze daar lekker een uurtje mee bezif zouden zijn, ik lees hier verhalen als: lekker lang scheuren met die lappen ::)

Binnen 2 min. was alles weg! Ik had 1 pens en die had ik in twee delen gesneden, dus geen stukkies gemaakt.
Bij Stapper is het er in gebleven maar bij Zara kwam het er binnen 5 min weer uit, gewoon als 1 grote lap. Ze had dus duidelijk niet gekauwd.

O ja, ik had die pens in de dierenwinkel gekocht,diepvries.
Kan je het misschien ook bij de slager halen?

groetjes Marja
Door Lizzy
#244837
Weet je zeker dat jouw honden geen Brutus en Brutus heten? Zo heet de mijne namelijk en die vreet een lap van ongeveer 800 gram in 2 seconden op.... En soms wil hij de lap in 1 keer naar binnen slikken, kotst hij 'm een paar keer op, maar is ie toch nog in 4 seconde weg.... (is dus 'normaal'). Wat hier erg goed helpt is de lap pens aan de schuur/boom spijkeren. Dan moet hij iets harder werken om de lap op te eten. Maar dan nog is het heel rap weg hoor. Dit hangt een beetje van je hond af. Onze Pinkel doet er gerust 10 minuten mee.
Door marja
#244840
Haha aan een boom hangen, zal ik eens doen dan.
Stapper heeft de uitgekotste lap van Zara heerlijk opgegeten ;D
Door Lupa
#244867
wat ik doen is de pens aan de schutting hangen Lupa die heeft de neging om het naar binnen te slurpen, Mientje en Tika die trekken en kouwen, dus voor Lupa hangtie
Door gonny
#244871
Lupa schreef: wat ik doen is de pens aan de schutting hangen Lupa die heeft de neging om het naar binnen te slurpen, Mientje en Tika die trekken en kouwen, dus voor Lupa hangtie
;D ;D
Door tieneke
#245031
Hier vreet Tinus ook in no-time een paar lappen weg...
Het raakt niet eens zijn tong ::) ::)
Door Nelly
#245078
Hier is Ashley de enige die (redelijk) netjes eet. Die 2 anderen :-X Gisteren had ik ze die botten van jou gegeven Tieneke, altans een deel ervan. En dat kleinere platte stukje idd. aan Andor. Wie denk je dat het 't eerste op had? Juistem, de volgende keer krijgt-ie ook een "echt" bot 8)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#245107
Bunny die schrokt alles zo naar binnen, zonder kauwen hap slik weg. Eden en Donna kauwen al hun eten, Eden helemaal dat is bijna een herkauwer.
Maar geef haar een grote lap kopvlees en ze is uren bezig, ze is dan de enige die zelfs haar poten gebruikt om te rukken en te sjorren, als het dan eindelijk op is, ligt ze daarna uren te pitten ;D
Door marja
#245396
sylvia schreef: Bunny die schrokt alles zo naar binnen, zonder kauwen hap slik weg. Eden en Donna kauwen al hun eten, Eden helemaal dat is bijna een herkauwer.
Maar geef haar een grote lap kopvlees en ze is uren bezig, ze is dan de enige die zelfs haar poten gebruikt om te rukken en te sjorren, als het dan eindelijk op is, ligt ze daarna uren te pitten ;D
Wat is dat, kopvlees? en haal je dat bij een gewone slager?
Ik zoek al jaren iets waar mijn honden eens lekker lang mee bezig zijn maar heb tot nu toe nog niets gevonden :(
Door tieneke
#245560
Nelly schreef: Hier is Ashley de enige die (redelijk) netjes eet. Die 2 anderen :-X Gisteren had ik ze die botten van jou gegeven Tieneke, altans een deel ervan. En dat kleinere platte stukje idd. aan Andor. Wie denk je dat het 't eerste op had? Juistem, de volgende keer krijgt-ie ook een "echt" bot 8)
Die Andor :-*
Laat hem maar lekker eten dat ventje ;D ;D
Hier hebben de nollebakmonsters vanmiddag een lamsrib op.....10 minuten deed Tinus erover,echt niet normaal meer :-X
Tara had een dunnere rib en was ook eerder klaar.
Zal Tinus deze week eens een flinke lamsnek geven kijken hoelang hij er dan over doet,het varken.
Door Nelly
#246282
tieneke schreef: Die Andor :-*
Laat hem maar lekker eten dat ventje ;D ;D
Doen we ook; vandaag staan er penslappen en kippenekken op het menu :P :P Halverwege de week dan weer eens een lekker lamsbot :P En dan binnenkort ook eens proberen hoe ze parelhoen vinden en konijn. Toch langzaam op het barfen aan.. ;D Eend hebben ze al een keer gehad. Ashley en Andor vonden het heerlijk, alleen Angel stond een beetje te miepen :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door