Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#2453954
sterkte!!
( denk ik niet dat het baarmoeder onsteking is)
Door Jolly
#2453965
:-\ prut, dat is niet best.
Sterkte, maar ik denk ook niet aan baarmoederontsteking.
Ik duim dat het dat dan ook niet is.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2453971
Bah ,wat naar  :(

Kan het zijn dat ze door alle stress weer even bloedt?
Een teefje van mij had ooit ook een gespleten loopsheid door stress.

Hopelijk valt het mee ,veel sterkte met al die schrik
Gebruikersavatar
Door Dian
#2453985
heel veel sterkte met  Nena en ik duim dat het geen baarmoederonsteking is :-* :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2454009
He jakkes Sonja.  :(  Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Sterkte voor Nena, en ook voor jou.  :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2454011
Ik moet om 13u bij de da zijn.
Ik vond dus vanochtend overal bloedplekken op de vloer en toen ze opstond kwam er ook een guts bloed uit. Op dit moment zie ik geen bloed meer. We gaan vandaag de 3e week van de loopsheid in. Ze was al aardig opgedroogd en dat rijmt niet met de hoeveelheid bloed die ik vanochtend heb gevonden.
Ze is verder niet lusteloos ofzo.
Door Lizzy
#2454084
Maar hoe was dat met alle voorgaande loopsheden? Had je dan na 2 weken geen bloed meer?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2454114
Lizzy schreef: Maar hoe was dat met alle voorgaande loopsheden? Had je dan na 2 weken geen bloed meer?
Ja, haar loopsheden zijn altijd relatief kort geweest, van begin tot eind altijd altijd maar een dag of 18, 19. We zitten nu op dag 22. Normaal droogt ze rond dag 14 al aardig op en dat was nu ook het geval.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door