Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#245371
Het klopt toch dat er ergens iets stond over een dierenarts die zei dat brokkenhondjes eerder dood gingen dan honden die rauw vlees eten. De titel was : Brokkenhondjes eerder dood (ik weet het trouwens niet zeker) Misschien is dat een interessant artikel voor marja? Ik heb overal gezocht maar ik kan het nergens meer vinden, misschien weet jij waar het staat?

Groetjes Laura
Door Laura2004
#245378
Ja ze wilde graag feiten en ik weet niet of dat echt feiten zijn, maar het is de conclusie van een dierenarts, misschien dat hij haar kan overtuigen. ;)
Bedankt, ik vroeg het aan jou omdat jij toch het meeste weet van de site, tenminste je ben beheerder toch ;D
Door Lizzy
#245435
Laura2004 schreef: Ja ze wilde graag feiten en ik weet niet of dat echt feiten zijn, maar het is de conclusie van een dierenarts, misschien dat hij haar kan overtuigen. ;)
Wie weet helpt het inderdaad... Tom Lonsdale is overigens ook een dierenarts. Die al lange tijd (veeeeel langer als Billinghurst, naar het schijnt) tegen de brokkenindustrie ageert. En vOOr rauwe vleesbotten is. Hij schrijft in zijn boek "Raw Meaty Bones" over de (verschrikkelijke) ziektes die een hond kan krijgen van een slecht gebit. Tot hartproblemen toe! En waar wordt een slecht gebit door veroorzaakt? Juist, door slechte voeding, lees: brokken. En hoe is dat te voorkomen? Door rauwe vleesbotten (RMB's) te geven!

http://www.rawmeatybones.com
je ben beheerder toch ;D
Ja, zoiets ;D
Door Laura2004
#245441
Ik ben echt blij dat ik eindelijk lid ben. Ik wist al dat ik vragen had, maar ik heb eigenlijk nog meer vragen dan ik zelf dacht en het mooiste is dat ze allemaal snel beantwoord worden. ;D Mijn complimenten voor deze site!
Door Lizzy
#245446
Laura2004 schreef: Ik ben echt blij dat ik eindelijk lid ben. Ik wist al dat ik vragen had, maar ik heb eigenlijk nog meer vragen dan ik zelf dacht en het mooiste is dat ze allemaal snel beantwoord worden. ;D Mijn complimenten voor deze site!
Leuk! Bedankt voor het compliment. En wij zijn dol op nieuwe vragen ;D ;)!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door