Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EvitaP
#244873
Ik ben dus naar de dierenwinkel gegaan en heb een zakje eendagskuiken gekocht. Ik vond niet echt geweldig om te weten dat ik een tiental kuikentjes mee kuierde in een zakje.
In elk geval vanmidddag ging ik de tuin in om daar de kuikentjes te geven. Dus ik knip heel voorzichtig de zak open. Daarna pakte ik een stokje om er een kuiken uit te porren, ik deed het zakje dus een beetje open ..... :o Zie ik een snaveltje en een oogje en poten en een dons vachtje, ik schrok me dood en rende weg om me vader om hulp te vragen! Dit ondanks dat ik geprobeerd heb me er mentaal op voor te bereiden.
M'n vader kwam er aan pakte de zak en greep er 'doodgewoon' twee kuikentjes uit. De honden wilden het maar al te graag omdat het toch wel een interessante geur had. Hoover liet bijna gelijk los vanwegen de vacht. Cindy liep er mee naar een stukje gras om het eens te bekijken. Beiden snuffelden er aan. Keken mij aan. Keken elkaar aan en wilde bijna weg lopen. Dus ik dacht: 'NEE! Straks moet ik die kuikentjes open snijden dat durf ik niet.' Dus ik moedigde Hoover en Cindy aan om ze op te pakken. Hoover deed niet zo veel, maar cindy begon een beetje aan het beestje te trekken tot de kop eraf was! Ze at dat echter niet op. Vervolgens ging ze verder met ontdekken en uiteindelijk had ze het kuikentje zijn kop en poten eraf gescheurd. Hoover vond het zo een stuk aantrekkelijker die at dus de in stukken gescheurde kuiken op. Uiteindelijk deed cindy dat ook en samen hebben ze twee hele kuikens op gegeten! ;D
Na een pauze hebben ze er nog een paar gegeten, dit keer ging het heel makkelijk. Ze steelden ze zelfs uit de zak terwijl ik binnen was :o ;).
Een geslaagd experiment dus!

Nu moet ik alleen nog leren ze aan te kijken en vast te pakken enzo... :P
Door Truus
#244996
EvitaP schreef: ::) tsss, lach maar.
Jullie reageerden de eerste keer precies het zelfde, alleen jullie geven het niet toe. Pff! :(
Ik begrijp het best maar je verhaal is zo leuk ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#245011
EvitaP schreef: ::) tsss, lach maar.
Jullie reageerden de eerste keer precies het zelfde, alleen jullie geven het niet toe. Pff! :(
Hahahhaha, nou ik heb niet om hulp geroepen, hooguit even diep ademgehaald (om niet over me nek te gaan) LOL ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door