Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door danielle1980
#244688
ik weet niet zo goed waar dit thuis hoort,
maar goed.
lizzy die bij mij is geboren was al heel snel zindelijk.
nu is ze opeens sinds paar weken overal aant plassen >:(
om helemaal gek van te worden :(
vooral op bed,kussens,dekens enz.
soms poept ze ook en t stinkt toch :o

ik vraag me af of het gewoon onzindelijkheid is of het een medisch probleem kan zijn. :-\

de kater bij ons had tijdje terug bloed geplast,
ik weet niet of het verband kan hebben :-\

de bakken zijn in ieder geval schoon,
dacht dat ze t misschien helemaal schoon wilde hebben,
maar maakt niet uit.
schoon,vies, ze plast in huis.

is er als het onzindelijkheid is wat aan te doen,
op bak zetten helpt niet >:(

ik had geloof ik wel iets gelezen over kamferspiritus(of hoe je t schrijft)
dat ze daardoor niet meer op die plek gingen plassen :-\

misschien een beetje vaag allemaal, :-\
maar ik wil niet gelijk weer naar de da rennen ;)
Door gonny
#244695
sylvia schreef: Ik denk dat ze krols is of moet worden (zou dat kunnen?)
ik dacht er ook gelijk aan....6 maanden......zou héél goed kunnen!!!!
#244696
sylvia schreef: Ik denk dat ze krols is of moet worden (zou dat kunnen?)
ja dat zou wel kunnen.
plassen ze dan in huis :o
hmm veel katten gehad,
nog geen 1 die dat deed.
ze vertoont nog niet echt krols gedrag verder.

is niet te hopen,
want dr broertje is nogal een echte dekhengst :-X
Door Kefraya
#244706
Ik heb een poes gehad die eerst in ons dekbed plaste en enkele dagen later krols werd :(
Ze schijnen dat te doen om zoveel mogelijk kans te maken een leuke kater te vinden ;) Je bent gewaarschuwd!
Door Lizzy
#244710
Mijn katten hebben dit nooit gedaan. Blaasontsteking kan ook een oorzaak zijn. En dan heb je (helaas) ook nog eens gedragsgerelateerd onzindelijk zijn. Een van mijn katten heeft dat gehad.
#244714
Kefraya schreef: Ik heb een poes gehad die eerst in ons dekbed plaste en enkele dagen later krols werd :(
Ze schijnen dat te doen om zoveel mogelijk kans te maken een leuke kater te vinden ;) Je bent gewaarschuwd!
nou geweldig,
de enige kater in de buurt is dr broeren die mag toch echt niet >:(
#244718
Lizzy schreef: Mijn katten hebben dit nooit gedaan. Blaasontsteking kan ook een oorzaak zijn. En dan heb je (helaas) ook nog eens gedragsgerelateerd onzindelijk zijn. Een van mijn katten heeft dat gehad.
ook blaasontsteking.
net als mn kater had,
ja dat zou kunnen. :(

misschien domme vraag maar waar word dat door veroorzaakt :-[ :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#244729
Bij ons deden de meeste poezen dat , overal gaan plassen als ze krols moesten worden, wj hadden dan ook katers in huis, misschien dat dat eerder uitnodigd voor een poes om overal uitnodigingen achter te laten, het is in iedergeval heel normaal gedrag voor een poes om overal een geurtje neer te leggen, tenslotte is ze binnenkort beschikbaar
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 19 jan 2005, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#244731
sylvia schreef: Bij ons deden de meeste poezen dat , overal gaan plassen als ze krols moesten worden, wj hadden dan ook katers in huis, misschien dat dat eerder uitnodigd voor een poes om overal uitnodigingen achter te laten, het is in iedergeval heel normaal gedrag voor een poes om overal een geurtje neer te leggen, tenslotte is ze binnenkort beschikbaar
Hier was/is inderdaad geen kater aanwezig dus dat maakt misschien het verschil!
#244733
sylvia schreef: Bij ons deden de meeste poezen dat , overal gaan plassen als ze krols moesten worden, wj hadden dan ook katers in huis, misschien dat dat eerder uitnodigd voor een poes om overal uitnodigingen achter te laten, het is in iedergeval heel normaal gedrag voor een poes om overal een geurtje neer te leggen, tenslotte is ze binnenkort beschikbaar
ja zou kunnen dan,
we hebben altijd maar 1 kater gehad(die is gecastreerd)
maar ook een buitenkat.
nu is dr broer in huis en dat is echt een slet.
die grijpt alle poezen in huis :-X >:(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#244737
Lizzy schreef: Hier was/is inderdaad geen kater aanwezig dus dat maakt misschien het verschil!
ook niet alle poezen doen het maar veel wel, en inderdaad het kan schelen denk ik als er een kater aanwezig is .
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door